Перегляд за Автор "Dovzhenko Svitlana Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту засобом дидактичних ігор в умовах інклюзивно-ресурсного центру(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Довженко Світлана Петрівна; Dovzhenko Svitlana Petrivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yuriy MykolayovychОб'єктом дослідження є процес розвитку пізнавальної активності в учнів молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – розвиток пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту засобом дидактичних ігор в умовах інклюзивно-ресурсного центру Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи розвитку пізнавальної активності школярів із порушеннями інтелектуального розвитку. Здійснено психолого-педагогічну характеристику дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, досліджено особливості розвитку пізнавальної активності в учнів з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку, розглянуто інклюзивно-ресурсний центр як інструмент психолого-педагогічного супроводу дітей зазначеної категорії. У другому розділі досліджено стан розвитку пізнавальної активності в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на констатувальному етапі дослідження. Визначено критерії, рівні та методики діагностування пізнавальної активності в учнів означеної категорії, описано результати констатувального експерименту. У третьому розділі описано специфіку розвитку пізнавальної активності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Розкрито можливості дидактичної гри як засобу розвитку пізнавальної активності в учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, описано методику застосування дидактичних ігор в умовах інклюзивно-ресурсного центру, здійснено аналіз результатів формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 96 сторінок, з них – 77 сторінок основного тексту, 6 таблиць, 2 рисунки, 77 джерел.Документ Інклюзивно-ресурсні центри: специфіка діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Довженко Світлана Петрівна; Dovzhenko Svitlana PetrivnaУ статті розкриті особливості діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Визначено ключові особливості роботи центрів. Окреслено їхню роль у організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах. Зазначено основні завдання діяльності центрів. Описаний алгоритм здійснення комплексного психолого-педагогічного обстеження.