Перегляд за Автор "Dobrovolska Anna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження професійної мотивації майбутніх провізорів у процесі формування ІТ-компетентності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на професійній мотивації в контексті її розвитку в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП) «Інформаційні технології у фармації» («ІТФ») і «Комп’ютерне моделювання у фармації» («КМФ»). У межах розробленої методики проведено анкетне опитування суб’єктів дослідження, а також оцінено його результати за передбаченим алгоритмом з використанням відповідних методів математичної статистики. Доведено, що процес формування ІТ-компетентності майбутніх провізорів, який відбувається під час навчання ДПНП «ІТФ» і «КМФ», зокрема і з використанням розроблених посібників, ефективно впливає на розвиток їх професійної мотивації. Встановлено, що в процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП «ІТФ» має місце достатньо виражена позитивна динаміка зміни рівнів професійної мотивації майбутніх фахівців. З’ясовано, що різноплановое формування ІТ-компетентності під час навчання дисциплінам «ІТФ» і «КМФ» у межах природничо-наукової підготовки в закладах вищої медичної (фармацевтичної) освіти забезпечує розвиток мотиваційної сфери майбутніх провізорів. Встановлено, що професійна мотивація майбутніх фахівців, яка розвивається в процесі формування ІТ- компетентності під час навчання ДПНП «ІТФ» і «КМФ» є складним динамічним утворенням, трансформація якого можлива в спеціально організованому інформаційно-освітньому середовищі.Документ Метод проектів: формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на поняттях «проект», «проектна діяльність», «метод проектів». Розглянуто історичні аспекти становлення методу проектів у зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Схарактеризовано функції проектної діяльності, яка здійснюється майбутніми лікарями і провізорами під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП) з метою формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності). Акцентовано увагу на рівнях взаємодії між суб’єктами освітнього процесу під час проектної діяльності, спрямованої на формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців під час навчання ДПНП. Схарактеризовано принципи, яких дотримуються під час проектної діяльності в межах реалізації методу проектів з метою формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів, котрі вивчають ДПНП. Акцентовано увагу на педагогічних умовах застосування проектної технології з метою ефективного формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців під час навчання ДПНП. Схарактеризовано вміння, котрі набуваються майбутніми лікарями і провізорами в процесі формування ІТ-компетентності за умови реалізації методу проектів під час навчання ДПНП. Акцентовано увагу на перевагах методу проектів у порівнянні з іншими методами за умови формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців під час навчання ДПНП. Отримано висновок, що метод проектів у процесі формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів під час навчання ДПНП є однією з інноваційних педагогічних технологій.Документ Посібник як засіб організації й реалізації інтерактивного навчання майбутніх лікарів і провізорів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті схарактеризовано інтерактивні технології (технологія навчального діалогу, технології проблемно-діалогічного навчання, навчальна дискусія), які використовуються у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). З'ясовано роль посібників, створених для навчання ДПНП, під час реалізації інтерактивних технологій у процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. Отримано висновок, що використання посібників, розроблених з метою навчання ДПНП, під час формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів та провізорів за допомогою інтерактивних технологій навчання забезпечує керування їх пізнавальною діяльністю і спрямоване на вироблення нового типу мислення суб'єктів освітнього процесу, основу якого складають знання, уміння й навички, а також сама сформована ІТ-компетентність.Документ Розвиток вольових якостей майбутніх лікарів у процесі формування ІТ-компетентності під час навчання медичній інформатиці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на поняті «вольові якості» в контексті його використання у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ- компетентності) майбутніх лікарів під час навчання дисципліні природничо-наукової підготовки (ДПНП) «Медична інформатика» («МІ»). У межах розробленої методики проведено анкетне опитування суб'єктів дослідження, а також оцінено його результати за передбаченим алгоритмом із використанням відповідних методів математичної статистики. Установлено, що у процесі формування ІТ- компетентності під час навчання ДПНП «МІ» має місце достатньо виражена позитивна динаміка зміни рівнів вольових якостей майбутніх фахівців. Доведено, що процес формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів, який відбувається під час навчання ДПНП «МІ», зокрема і з використанням розроблених посібників, впливає на розвиток їх вольових якостей.Документ Розвиток вольових якостей майбутніх лікарів і провізорів у процесі формування ІТ-компетентності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на поняттях «конкурентоспроможність» і «вольові якості». Схарактеризовано компоненти, у межах яких визначається структура конкурентоспроможності майбутніх лікарів і провізорів за наявності в них інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності), сформованої під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Систематизовано вольові якості, які майбутні фахівці розвивають і проявляють у процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП. Розроблено методику оцінювання рівнів вольових якостей майбутніх лікарів і провізорів за умови набуття ними ІТ-компетентності під час навчання ДПНП, у межах якої проведено анкетне опитування суб'єктів освітнього процесу за сформульованими запитаннями й реалізовано алгоритм оцінювання його результатів із використанням відповідних статистичних методів. Доведено, що процес формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП з використанням розроблених посібників дозволяє майбутнім фахівцям ефективно розвивати їх вольові якості.Документ Роль навчально-методичних комплексів у процесі навчання майбутніх лікарів і провізорів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на понятті «навчально-методичний комплекс». Схарактеризовано принципи, згідно з якими були створені навчально-методичні комплекси (НМК) для забезпечення навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП) у межах розробленої моделі, що складається з 5-ти взаємозв'язаних структурних компонентів - блоків, що були описані. Установлено, що розроблена модель є життєздатною, бо створені НМК, будучи засобом методичного забезпечення процесу навчання ДПНП, значною мірою скеровані на формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТкомпетентності) майбутніх лікарів і провізорів.Документ Роль посібників під час реалізації компетентностного підходу в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців(2017) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті акцентовано увагу на компетенціях, які формуються в майбутніх лікарів і провізорів у межах їх інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) в процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Отримано висновок, що в процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП майбутні фахівці набувають ціннісно-змістовну, навчально-пізнавальну, інформаційну, загальнокультурну, комунікативну освітні компетенції, а також компетенцію особистісного самовдосконалення. Схарактеризовано компетенції, набуття яких у процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП обумовлене використанням розроблених посібників, а саме навчальну, дослідницьку, соціальноособистісну, організаторську, особистісно-адаптивну компетенцію, а також компетенцію співпраці. Розподілено характеристики компетенцій, набутих майбутніми лікарями і провізорами в процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП, за такими групами як знання і розуміння, інтелектуальні вміння і навички, практичні вміння і навички, інтеграційні вміння і навички. Отримано висновок, що використання розроблених посібників з метою реалізації компетентнісного підходу під час навчання ДПНП у межах формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців та її складових забезпечує збільшення його якості і підвищує конкурентоспроможність вищої медичної і фармацевтичної освіти.Документ Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема(2017) Добровольська Анна; Dobrovolska AnnaУ статті закцентовано увагу на цифровій компетентності як одній з восьми ключових компетентностей для навчання впродовж життя, котрі були визначені в Рекомендаціях Парламенту і Ради Європи. Проаналізовано зміст поняття «інформаційно-технологічна компетентність» («ІТкомпетентність») у межах понять «технологічна компетентність» й «інформаційна компетентність». Закцентовано увагу на технічному й інформаційному підходах, що використовуються з метою розгляду поняття «інформаційна компетентність». Розглянуто структуру інформаційної компетентності в межах загальноосвітніх (базових) і професійно зорієнтованих знань і вмінь. Закцентовано увагу на структурних компонентах ІТ-компетентності, а саме професійноінформаційному (об’єктивний) і особистісному (суб’єктивний) компонентах. Схарактенизовано знаннєвий, мотиваційний, операційний, когнітивний, рефлексивний, комунікативний структурні компоненти ІТ-компетентності. Закцентовано увагу на інформаційному, комп’ютерно-технологічному і процесуально-діяльнісному структурних компонентах ІТ-компетентності. Отримано висновок, що формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів є нагальною педагогічною проблемою, котру необхідно вирішувати під час освітнього процесу в профільних ВНЗ.