Перегляд за Автор "Demydova Maryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні механізми формування навичок міжособистісної взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі аснсамблевого музикування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Вей Іцянь; Vei Itsian; Демидова Марина; Demydova MarynaУ статті визначено етапи, педагогічні умови та методи формування навичок міжособистісної взаємодії студентів у процесі аснсамблевого музикування. Розглянуто методику, що спрямована на вдосконалення навичок міжособистісної взаємодії студентів у процесі ансамблевої підготовки. Обґрунтовано умови формування навичок міжособистісної взаємодії студентів, серед яких виділено такі: створення комфортного музично‐комунікативного освітнього середовища; інтеграція індивідуальних музично‐виконавських потреб та інтересів учасників ансамблю; актуалізація ансамблевої солідарності; спонукання до рефлексії результатів ансамблевого музикування. Окреслено методичні механізми реалізації визначених умов. Серед них такі методи: художньо‐творчого проєкту, індивідуального підбору репертуару, конструктивного музично‐виконавського фідбеку, збереження творчого балансу.Документ Євроінтеграція як магістральний напрям розвитку сучасної освіти майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Демидова Марина; Demydova MarynaРозбудова української держави на демократичних та гуманістичних засадах вимагає реформування системи педагогічної освіти. Становлення нової освітньої системи відбувається в умовах євроінтеграційних процесів, відновлення духовних пріоритетів суспільства, зміни світоглядних орієнтацій, розширення громадянської і національної свідомості. Зазначені положення є провідними у концептуальних основах Національної доктрини розвитку освіти України у ХХI столітті, Закону України «Про вищу освіту», державної програми «Вчитель». У статті представлено теоретичний аналіз наукових досліджень, який свідчить про пошук українськими вченими перспектив та шляхів розв'язання проблем вищої освіти у сфері музичного мистецтва. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку музичної освіти України стратегічними цілями професійної підготовки майбутніх учителів музичної освіти України є збереження наявної багаторівневої системи освіти у сфері музичного мистецтва; розвиток творчих, педагогічних, наукових шкіл; задоволення потреб особистості в отриманні якісної освіти у сфері музичного мистецтва; забезпечення потреб вітчизняної освіти у кваліфікованих учителях музичного мистецтва.