Перегляд за Автор "Danko Nataliia Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання. Установлено, що використання комп’ютерних технологій у процесі організації дистанційного навчання є невід’ємною складовою цього процесу. Під час планування дистанційного курсу необхідно врахувати модель SAMR і добирати активності відповідно до її рівнів. Розкрито реалізацію ефективних способів активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання, як-от: залучення до обговорення і дискусій; відстоювання власної думки; рецензування й оцінювання відповідей; створення проблемних запитань і ситуацій із використанням комп’ютерних технологій.Документ Вплив розвивального середовища на розвиток сенсомоторного інтелекту молодших дошкільників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia Pavlivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статті проаналізовано науково-педагогічні джерела, на основі яких охарактеризовано розвивальне середовище молодших дошкільників, визначено його компоненти, а саме: соціальний, просторово-предметний, психо-дидактичний та принципи його побудови, зокрема: принцип дистанції, принцип активності, принцип стабільності, принцип комплектування, принцип емоційності середовища, індивідуальної комфортності, принцип сполучення звичних і неординарних елементів в естетичній організації середовища; принцип урахування, статевих і вікових відмінностей дітей; принцип поваги до думки дитини. Розглянуто поняття сенсомоторного інтелекту та обґрунтовано необхідність його розвитку в молодшому дошкільному віці. Визначено, що вчені надають різних відтінків функціональності та впливу розвивального середовища на розвиток дитини, насамперед, визначаючи його виховний вплив. Авторами статті виявлено вплив розвивального середовища на розвиток сенсомоторного інтелекту молодших дошкільників та окреслили вимоги до нього.Документ Діагностика наявних рівнів навчальних досягнень учнів початкових класів з музичного мистецтва(2015) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розкриваються хід і результати дослідження стану сформованості інтегрованої навченості молодших школярів, зміст експериментальної перевірки наявних рівнів навчальних досягнень з навчання музики молодших школярів у процесі пошукового та діагностичного етапів констатувального експерименту, аналіз результатів дослідження. Таким чином, під час проведення констатувального експерименту визначилися три рівні сформованості інтегрованої навченості музики молодших школярів, структура котрої складається з трьох компонентів: мотиваційно-спонукального, змістово-процесуального, творчо-результативного.Документ Здійснення педагогічної інтеграції на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia Pavlivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaУ статті розкрито характерні особливості інтегрованого уроку образотворчого мистецтва, специфіку інтегрування різних видів мистецтва в процесі навчання малюванню дітей молодшого шкільного віку; аналізується методичний аспект підготовки та проведення уроків образотворчого мистецтва в сучасній початковій школі, розглядаються засоби, методи, структура, дидактичні особливості інтегрованих уроків. Важливу увагу приділяється діяльнісному підходу, описується методичний аспект реалізації діяльнісного підходу під час проведення інтегрованих уроків образотворчого мистецтва в початкових класах. Наводяться приклади практичного здійснення таких сучасних технологій, як «письмо для себе», «читання для себе», «малюнок для себе» під час уроків образотворчого мистецтва.Документ Методи мистецької освіти молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia Pavlivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статі розглянуто проблему інтегрованого навчання мистецтва молодших школярів та методи його забезпечення. Проаналізовано та узагальнено специфічні методи навчання мистецтву молодших школярів. Навчання та виховання дітей засобами мистецтва є важливою проблемою, яка потребує ґрунтовного вивчення. Активізувати увагу дітей під час уроків, сформувати стійкий інтерес до занять мистецтвом допоможуть нетрадиційні методи навчальної діяльності. Ґрунтуючись на інтегрованому підході, нами застосовано методи організації навчання мистецтву, що сприяють ефективній навчальній діяльності. Розроблено та експериментально перевірено комплекс методів та прийомів інтегрованого навчання мистецтва молодших школярів, наведено приклади їх застосування.Документ Оптимізація інтегрованого навчання музики молодших школярів в умовах дефіциту навчальних годин(2016) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розкривається хід формувального педагогічного експерименту щодо оптимізації навчання музики молодших школярів завдяки впровадженню інтегрованого підходу, специфічних педагогічних умов, розглядаються основні етапи їх упровадження. Пояснюється зміст специфічних педагогічних умов інтегрованого навчання музики молодших школярів під час проведення уроків у початковій школі.Документ Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів(2014) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розкриваються сутність та зміст педагогічних умов інтегрованого навчання музики молодших школярів. Розкриваються 3 групи педагогічних умов, які найбільше розглядаються сучасними дослідниками та практиками: психолого-педагогічні, методичні, організаційні. Аналізуються результати дослідження таких сучасних науковців, як: Падалка Г.М., Бушуева Н.А., Браттанич О.Г., Гончаренко А. М., Нечволд Л.І., Холоденко В.О., Яценко С.Л. Крім аналізу результатів сучасних досліджень в галузі мистецької освіти, подається авторське визначення поняття «педагогічні умови» та основні педагогічні умови здійснення інтегрованого навчання музики молодших школярів; розкриваються специфічні особливості кожної з них. Педагогічна інтеграція в процесі навчання музики молодших школярів розглядається як можливість реалізації принципів гуманізації, інтеграції, активності, індивідуалізації. Створення специфічних педагогічних умов сприяє ефективному навчанню мистецтву дітей молодшого шкільного віку.Документ Розвиток образного мислення учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia Pavlivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaУ статті розглядається проблема розвитку образного мислення молодших школярів засобами образотворчого мистецтва; представлено хід і результати дослідження рівнів розвитку образного мислення учнів початкових класів під час уроків образотворчого мистецтва в сучасній початковій школі; пропонуються можливі шляхи розвитку образного мислення учнів як важливої творчої здібності; називаються можливі шляхи розвитку образного мислення дітей молодшого шкільного: формування розуміння образної мови; застосування дидактичних іграшок, ігрових ситуацій, використання комплексу методів вивчення образотворчого мистецтва, методів мнемотехніки і методики правопівкульного малювання.Документ Інтеграція видів навчальної діяльності на уроках музики в початкових класах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розглядаються різні види навчальної діяльності на уроках музики в початкових класах загальноосвітньої школи, їх інтеграція з видами мистецтва. Основними видами діяльності, які пропонуються учням на уроках музики, є: пізнавальна, ігрова, практична, творча. Серед практичної діяльності важливе місце займає сприйняття творів мистецтва, самостійне виконання навчальних, творчих завдань, отримання позитивного досвіду музичної виконавської діяльності. Оскільки для молодших школярів характерною є швидка втомлюваність, необхідно постійно вчасно змінювати види діяльності на уроках, що дає можливість тримати увагу й формувати стійкий інтересучнів, уникаючи їх перевантаження. Для нашого дослідження актуальною є проблема використання різних видів діяльності на уроках музики в початкових класах. Проаналізувавши програми «Музика» для загальноосвітніх шкіл (початкова ланка), ми визначили відмінності, що полягають у концепціях, цілях, завданнях, видах діяльності.Документ Інтеграція різних видів діяльності на уроках мистецтва в початкових класах(ФОП Цьома С.П., 2021) Кондратюк Світлана Миколаївна; Данько Наталія Павлівна; Васько Ольга Олександрівна; Білер Оксана Славіківна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Danko Nataliia Pavlivna; Vasko Olha Oleksandrivna; Bilier Oksana SlavikivnaУ статті проаналізовано необхідність та доцільність вивченнѐ учнѐми початкових класів галузі мистецтва на основі педагогічної інтеграції. Ефективність такого вивченнѐ розглѐдаютьсѐ шлѐхом реалізації інтегрованого підхіда. Автори доводѐть, що саме цей підхід дозволить подолати існуячу проблему художньої однобічності здобувача початкової ланки освіти, формуячи здатність цілісного сприйманнѐ мистецтва, осѐгненнѐ й зіставленнѐ різних мов мистецтва засобами художнього порівнѐннѐ, синтезу та узагальненнѐ. Система художньо-естетичного освітнього процесу початкової школи подано авторами через комплекс конкретно визначених методів, засобів і форм навчаннѐ. Також описано власний педагогічний досвід у формі авторського інтегрованого курсу «Світ мистецтва» длѐ учнів початкових класів Нової української школи.