Перегляд за Автор "Chzhan Sianiun"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сутність та структура художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР(2016) Чжан Сянюн; Chzhan SianiunУ статті здійснено теоретико-педагогічний аналіз формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів із КНР в умовах фахової підготовки; розкрито впливові наукові підходи (мистецтвознавчий, культурологічний, педагогічний), на основі яких узагальнено зміст понять «майстерність», «виконавська майстерність». З метою поширення теоретико-методологічної бази запропоновано власне авторське тлумачення поняття «художньо-виконавська майстерність», розроблено її структуру, що становила взаємозв’язок таких компонентів: особистісно-мотиваційного, компетентнісного, рефлексивного.Документ Формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чжан Сянюн; Chzhan SianiunДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного мистецтва щодо формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. У роботі виявлено стан розроблення проблеми, визначено понятійне поле дослідження (майстерність, виконавська майстерність, художньо-виконавська майстерність). Розроблено структуру художньо-виконавської майстерності в контексті фахової підготовки майбутніх піаністів з КНР. Обґрунтовано педагогічні умови і методи формування їх художньо-виконавської майстерності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. Експериментально перевірено ефективність реалізації означених педагогічних умов і методів формування художньо-виконавської майстерності піаністів-китайців у процесі фахової підготовки.Документ Формування художньо-виконавської майстерності майбутніх піаністів із КНР у сучасному науково-педагогічному дискурсі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Чжан Сянюн; Chzhan SianiunУ статті проаналізовано процес формування художньо-виконавської майстерності як невід’ємного складника фахової підготовки майбутніх піаністів в умовах вищих мистецько-педагогічних закладах України на основі вивчення та систематизації авторитетних наукових підходів. Зазначено, що розвиток психофізичного стану виконавця, його художньо-інтелектуального потенціалу, технічних навичок гри на інструменті, формування інтерпретаторської компетентності, вольових якостей, артистичних здібностей складають структурну компоненту цього явища.