Перегляд за Автор "Chy Syniui"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні основи формування художньо‐аналітичних умінь майбутніх бакалаврів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах(2023) Чи Синьюй; Chy SyniuiУ статті актуалізовано проблему формування художньо‐аналітичних умінь майбутніх бакалаврів музичного мистецтва, які навчаються грати та вдосконалюють свою професійну підготовку в процесі опанування гри на духових інструментах. У контексті врахування особливих художньо‐виразових можливостей духових інструментів, художньо‐аналітичні уміння виконавців набувають комплексного та інтеграційно‐перформативного творчого характеру. Зазначене потребує обгрунтування методології, на основі якої буде здійснюватися розробка методики формування художньо‐аналітичних умінь майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. Мета статті полягає в розкриті наукових підходів та обґрунтуванні педагогічних принципів методичного характеру, що стають методологічним ґрунтом формування художньо‐аналітичних умінь майбутніх бакалаврів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах. Представлено аналіз наукових досліджень та статей, в яких актуалізовано наукові підходи відповідно до різних емоційно‐інтелектуальних процесів музичного навчання, творчості, виконавської інтерпретації музичних творів. Висвітлено фактори, які кореспондуються з наявністю художньо‐ аналітичних умінь майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. На їх основі обґрунтовано доцільність застосування наукових підходів та педагогічних принципів методичного характеру, через які реалізується процес орієнтації на наукові підходи. Обрані підходи мають подвійну характеристику та вказують на загальний та конкретизований аспект формування досліджуваних умінь, зокрема й через відповідні принципи. Інтелектуальна спроможність творчої особистості є складним явищем. Когнітивно‐семіотичному підходу відповідали наступні принципи: цілеспрямоване застосування феномену музичного тексту, контексту і підтексті в роботі над твором; зосередження уваги на смислових ресурсів музичних знаків. Інтенціонально‐рефлексійному підходу відповідали принципи: акцентуація уваги на пошуку методичних засобів художнього втілення образу; методичного самозабезпечення на основі рефлексії власних виконавських і викладацьких можливостей. Інтеграційно‐творчому підходу відповідали принципи: стимулювання міжвидових мистецьких асоціацій; розширення художнього кругозору на засадах жанрово‐стильових поліхудожніх паралелей та полімодальних траєкторій сприйняття та уявлення.