Перегляд за Автор "Chuvasov M. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностична діяльність як важливий фактор професійного зростання майбутніх педагогів у системі професійної підготовки ЗВО.(Гельветика, 2024) Чувасов М. О.; Chuvasov M. O.У статті розкриваються можливості діагностичної діяльності як важливого ресурсу підвищення якості підготовки майбутніх педагогів до творчої професійної діяльності, конкретизуються дидактичні й методичні її можливості у технологізації навчання, професійного зростання та збагачення інтелектуального потенціалу їх особистості. Діагностична діяльність розглядається як важливий фактор професійного становлення студентів в умовах технологізації та комп'ютеризації вищої освіти, конкретизується її сутність, мета, завдання, функції та механізм її реалізації, види, форми, методи, засоби та технології діагностичної діяльності в системі професійної підготовки майбутніх педагогів до творчої професійної діяльності. Своєчасна діагностика навчальних досягнень студентів, професійного їх зростання, цілеспрямоване й перспективне управління пізнавальними процесами представлена як складна інтеграція різноманітних діагностичних дій, що забезпечують якість професійної підготовки в умовах університету. Розроблена структурно-функціональна модель системи підготовки й методичні основи її реалізації, результатом якої є готовність майбутніх педагогів до діагностичної діяльності як показник професійного зростання особистості, який характеризується опановуванням знань основ педагогічної діагностики, діагностичних умінь і навичок, здатністю використовувати діагностичні методики, технології, інструментарій для збору, аналізу, узагальнення, оцінки даних та прогнозування перспектив діагностичної діяльності в підвищенні рівня професіоналізму майбутніх педагогів, узагальнення, оцінки даних та прогнозування перспектив діагностичної діяльності в підвищенні рівня професіоналізму майбутніх педагогів.Документ Концептуальні засади підготовки майбутніх педагогів до діагностичної діяльності(2024) Чувасов М. О.; Chuvasov M. O.У статті розглянуто концептуальні засади підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до діагностичної діяльності, як важливої ланки, що дозволяє судити про об’єктивність виміру продуктивності досягнутих результатів. Концепція підготовки майбутніх педагогів до діагностичної діяльності в дослідженні представлена як система теоретико-методологічних положень, що зумовлюють мету та завдання, планування, організацію, функціонування й розвиток професійної підготовки, механізмів суб’єкт-суб’єктної взаємодії, з урахуванням впливу діагностичних дій на рівень готовності майбутніх педагогів до діагностичної діяльності. Зазначено, що ефективність діагностичної діяльності обумовлена необхідністю конкретизації її методологічних основ і реалізації їх у виміру результативності професійної підготовки у творчому становленні,збору та об’єктивному оцінюванню діагностичних даних, на основі яких проходить активізація освітнього процесу в професійному зростанні студентів в закладах вищої освіти. Зокрема, до основних підходів розробленої концепції підготовки майбутніх педагогів до діагностичної діяльності віднесено такі: студентоцентризький, системний, компетентнісний, діяльнісно-аналітичний, процедурно-ситуаційний, технологічний. Схарактеризовано основні напрями концепції підготовки майбутніх учителів природничоматематичних дисциплін до діагностичної діяльності. Діагностична діяльність розглядається як неперервний, мисленнєвий процес, як важлива ланка професійної підготовки студентів яка являє собою не тільки процедури діагностики, але й організацію педагогічного мислення, осмислення власної самобутності й готовності до діагностичної діяльності. Схарактеризовано опанування якими функціями стимулює формування кожного компонента готовності до діагностичної діяльності: інформаційна, вимірювальна, контрольнорегулятивна, розвивальна, виховна, заохочувальна.