eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chernenko Oleksandr Volodymyrovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Науково‐практичні засади управління освітніми проектами у вищій школі
    (2023) Черненко Олександр Володимирович; Chernenko Oleksandr Volodymyrovych
    Дана стаття висвітлює науково‐практичні засади управління освітнімипроектами у вищій школі. Зростаюча важливість освітніх проектів в сучасному освітньому середовищі ставить перед університетами і вищими навчальними закладами завдання забезпечення ефективного планування, впровадження,моніторингу та оцінки таких проектів. Управління освітніми проектами у вищій школі – складний процес, що потребує глибоких знань та навичок у педагогіці, менеджменті та економіці. Педагогічні аспекти управління проектами вищої освіти є важливими для успішної реалізації проектів та включають створення мотивації учасників, підвищення їхньої професійноїкомпетентності, забезпечення ефективного спілкування та взаємодії учасників освітнього процесу.Мета статті – охарактеризувати науково‐практичні засади управління освітніми проектами у вищій школі.Для досягнення поставленої мети, було використано комплекс сучасних загальнонаукових методів на теоретичному рівні, що включало: проблемно‐цільовий аналіз, системно‐структурний підхід і порівняльно‐зіставний аналіз. Ці методи дозволили автору ретельно проаналізувати наукову літературу та матеріали, доступні в мережі Інтернет, що стосуються теми дослідження,зокрема для розкриття змісту і структури досліджуваної проблеми.У статті досліджуються ключові аспекти управління освітніми ініціативами, включаючи стратегічне планування, фінансове управління, оцінку результатів та комунікації. Надано авторське визначення категорії «Управління освітніми проектами в вищій школі» під яким автор розуміє комплексний процес,спрямований на поліпшення якості освіти та досягнення освітніх цілей. Він включає в себе керування установами, системами і процесами в освіті. Основні аспекти управління освітніми проектами включають планування, організацію,контроль, аналіз, розподіл ресурсів і прийняття рішень.У статті розглянуто ключові аспекти управління освітніми проектами у вищій школі, такі як стратегічне планування, фінансове управління, моніторинг та оцінка результатів, комунікація та мотивація учасників. Принципи управління включають цільову спрямованість, системність, науковість, інноваційність та інші. Функції управління освітніми проектами включають: прийняття рішень,планування, організацію, мотивацію, контроль і регулювання.Обґрунтовано положення, що освітній проект являє собою детально структурований навчально‐науковий план або захід, який описує конкретні дії виконавців в часових рамках, спрямовані на досягнення освітніх цілей або завдань. Управління освітніми проектами передбачає розробку мети, вибір учасників, методів реалізації, формування бюджету, складання календарного плану, а також контроль і оцінку результатів. Освітні проекти можуть мати різну складність та масштаб, включаючи в себе ініціативи на рівні навчальної програми, факультету або університету, а також міжнародні.Автор статті наводить практичні рекомендації для керівників проектів, які бажають покращити ефективність та результативність освітніх ініціатив у вищій освіті.
  • Документ
    Системний підхід до освітньої досконалості: дослідження взаємозв'язку компонентів якості
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Черненко Олександр Володимирович; Chernenko Oleksandr Volodymyrovych
    У статті розглядається важливість системного підходу до управління якістю освіти та досягнення освітньої досконалості. Автор акцентує увагу на тому, що якість освіти є складною, багатокомпонентною системою, в якій усі елементи (навчальні програми, педагогічні методики, кадрове забезпечення, матеріально‐технічна база, фінансування, система управління тощо) перебувають у тісній взаємодії та взаємозв'язку. Мета статті – охарактеризувати системний підхід до освітньої досконалості та визначити взаємозв’язок компонентів якості освіти. Для досягнення поставленої мети, було застосовано комплекс загальнонаукових методів: логіко‐семантичний, проблемно‐цільовий аналіз, порівняння, систематизації і узагальнення матеріалу, системно‐структурний підхід. Обрані методи дали змогу автору ретельно проаналізувати наукову літературу та матеріали, доступні в мережі Інтернет та наукових бібліотеках, що стосуються обраної теми дослідження. Проаналізовано погляди різних науковців на системний підхід до правління якістю освіти, які часто залишаються фрагментарними та зосередженими лише на окремих аспектах. Автор наголошує на необхідності комплексного, міждисциплінарного бачення для розробки ефективних механізмів управління якістю. У статті запропоновано авторське визначення поняття «системний підхід до якості освіти» та охарактеризовано ключові аспекти його реалізації: ідентифікація компонентів якості, аналіз освітнього середовища, проектування моделі управління якістю, планування та організація навчального процесу, моніторинг якості, постійний розвиток і вдосконалення. Розкрито взаємозв'язки між структурними елементами системи якості освіти, наголошено на важливості їх ретельного вивчення та врахування педагогами для ефективного управління якістю. Наведено приклади прямих і ьт зворотних зв'язків між змістом програм, кадровим забезпеченням, методиками навчання, матеріально‐технічною базою тощо. Акцентовано увагу на необхідності переосмислення ролі викладача як митця освітнього простору, а адміністраторів – як стратегічних педагогічних менеджерів якості. У висновках підкреслюється, що досягнення освітньої досконалості можливе лише за умови послідовної реалізації системного підходу на всіх рівнях управління якістю освіти, забезпечення цілісності, стабільності та постійного вдосконалення освітнього процесу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук