Перегляд за Автор "Cherkaska L. P."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя математики(2011) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із напрямків формування творчої особистості студента: включення елементів самоосвіти в процес навчання загалом, елементарної математики і методики навчання математики зокрема.Документ До проблеми формування дослідницької компетентності студентів у процесі вивчення курсу “Алгебра і теорія чисел”(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Матяш Л. О.; Matiash L. O.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.У тезах розглядаються окремі аспекти формування математичної компетентності студентів, зокрема її важливої складової – дослідницької компетентності. Показано застосування міжпредметних зв’язків та розв’язування задач різними способами для активізації дослідницької навчальної діяльності студентів.Документ Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення неперервності математичної освіти(2016) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Марченко В. О.; Marchenko V. O.У статті розглянуто різні підходи до визначення структури процесу навчання. На основі їх зіставлення та узагальнення, а також з урахуванням специфіки сучасного стану освітньої галузі виокремлено основні етапи навчального процесу, охарактеризовано значення коректувально-регуляційного етапу для забезпечення неперервності математичної освіти. У результаті проведеного дидактичного аналізу процедури корекції знань і вмінь учнів обґрунтовано можливість трактування її як окремої навчально-пізнавальної діяльності.Документ Корекція математичної підготовки учнів: дидактичні основи(2013) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.У статті розглянуто сутність процедури корекції знань і вмінь учнів, а також дидактичні основи її здійснення під час навчання математики, виокремлено та досліджено основні характеристики корекції математичної підготовки школярів, підкреслено необхідність комплексного підходу до їх практичної реалізації у навчальному процесі. Визначено основні функції корекції, важливі принципи її реалізації, види, форми, методи й засоби як дидактичні характеристики корекції результатів навчання математики учнів.Документ Метод аналогії як засіб активізації пізнавальної активності учнів(2015) Матяш Л. О.; Matiash L. O.; Марченко В. О.; Marchenko V. O.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.У тезах розглядаються окремі аспекти розвитку пізнавальної активності учнів, виділені шляхи формування пізнавального інтересу учнів. Особлива увага приділяється методу аналогії як засобу інтенсифікації процесу навчання.Документ Можливості та методи забезпечення індивідуалізації навчання математики(2013) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.У статті розглядається проблема індивідуалізації навчання математики в різних типах навчальних закладів. Розкрито основні підходи до визначення структури процесу навчання, виокремлено його основні етапи (цільовий, мотиваційний, змістовий, діяльнісно-операційний, контрольно-оцінний, коректуюче-регулюючий), на кожному з яких проаналізовано можливості та розглянуто методи реалізації індивідуального підходу до учнів і студентів під час опанування ними математики. На основі проведенного аналізу виявлено, що реалізація індивідуального підходу до учнів чи студентів є цілком можливою на всіх етапах процесу навчання. Забезпечення індивідуалізації навчання повинно бути пріоритетним напрямком розбудови сучасної освіти. У висновках зазначень, що, для повноцінної та якісної освіти й розвитку вихованців, основним завданням педагога є створення необхідних умов в навчальному процесі та використання найбільш ефективних дидактичних методів й засобів навчання.Документ Формування пізнавального інтересу учнів у процесі навчання математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Матяш Л. О.; Matiash L. O.; Красницький М. П.; Krasnytskyi M. P.У тезах розкривається зміст понять інтересу та пізнавального інтересу, визначаються основні потенційні джерела збудження пізнавального інтересу школярів, виокремлюються фактори, що найбільш посутньо впливають на процес його формування, та окреслюються основні методичні вимоги до організації навчального процесу, спрямованого на формування та розвиток пізнавального інтересу школярів до математики.