eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Cherkashyn Serhii Volodymyrovych"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Crisis of German Classical Universities and Ways of its Overcoming in the Context of Actual Reforms in German University Education
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Черкашин Сергій Володимирович; Cherkashyn Serhii Volodymyrovych
    The aim of the article is to analyse and generalize the situation in contemporary classical German universities and to express their vision of the further development of this educational sphere. To achieve the goal, general scientific, historical and pedagogical methods of research were used. The analysis of scientific works of foreign and domestic scientists has made it possible to draw conclusions that development of a network society increases the availability of knowledge and information for each individual and at the same time creates a threat of the classical university's death, which forces it to open itself for constant change and turn into a centre of educational and research network.
  • Документ
    Inculcation of Core Competences and Providing the Scientific Character of University Education as Conditions of Increasing Competitiveness of German Universities in the Global Education Market
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Черкашин Сергій Володимирович; Cherkashyn Serhii Volodymyrovych
    Автор торкається проблеми формування ключових компетенцій студентів закладів вищої освіти ФРН як однієї з основних цілей набуття вищої освіти на сучасному етапі здійснення Болонської реформи. Ця проблема є, за твердженням автора статті, надзвичайно актуальною в освітньому просторі Німеччини. Це знаходить своє відображення не тільки в навчальних програмах німецьких університетів, але й у численних дослідженнях, які проводяться на базі цих вищих навчальних закладів і у спеціалізованих дослідницьких центрах. Автор указує на те, що дослідження з цієї тематики обумовлені розмитістю поняття «ключові компетенції», яке інтерпретується по-різному в залежності від базової теорії і сфери свого застосування. Окрім того, наразі відсутній повний і єдиний перелік т. зв. ключових компетенцій. Однак, незважаючи на очевидну необхідність їх формування й розвитку у студентів, академічний характер вищої освіти вимагає в першу чергу прищеплення студентам наукової компетенції і збереження науковості університетської освіти як його базової характеристики. Саме між прищепленням студентам ключових компетенцій і набуттям ними наукової за своєю суттю освіти існує суперечливість, яку необхідно подолати.
  • Документ
    Формирование ключевых компетенций как одна из основных задач высшего образования Германии на этапе его коренного реформирования
    (2017) Черкашин Сергій Володимирович; Cherkashyn Serhii Volodymyrovych
    Автор торкається проблеми формування ключових компетенцій студентів вищих навчальних закладів ФРН як однієї з основних цілей вищої освіти Німеччини на сучасному етапі здійснення Болонської реформи. Ця проблема є надзвичайно актуальної в освітньому просторі Німеччини. Це відбивається не тільки в навчальних програмах німецьких вишів, але й у численних дослідженнях, що здійснюються на базі цих вишів і в спеціалізованих дослідницьких центрах. Автор указує на те, що численні дослідження з цієї тематики обумовлені розмитістю поняття «ключові компетенції», котре інтерпретується по-різному в залежності від базової теорії і сфери свого застосування. Крім того, дотепер немає повного і єдиного переліку т.зв. ключових компетенцій. Однак, незважаючи на очевидну необхідність їх формування і розвитку у студентів, академічний характер вищої освіти все ж таки вимагає формування і розвитку також їхньої наукової компетенції. Що стосується ключових компетенцій, то у даному випадку ідеться не про швидкоплинну тенденцію в моді, а про основні тенденції в довгостроковому суспільному розвитку. З цими тенденціями необхідно рахуватись на благо як окремих індивідуумів, так і суспільства в цілому. Підозріле ставлення до захоплення темою ключових компетенцій пояснюється тим, що суперечки навколо її тривають уже протягом кількох десятиліть. Вони стосуються визначення політики в сфері вищої школи і пріоритетів наукових досліджень у цій області.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності