Перегляд за Автор "Chaika Valentyna Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Геоморфологічна будова Сумської області(CумДПУ імені А.С. Макаренка, 2006) Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ методичних вказівках розкриваються основи геоморфологічного районування, подана морфографічна характеристика поверхні області, геоморфологічна будова її території, охарактеризовано морфоскульптури і сучасні екзогенні геоморфологічні процеси, розроблено геоморфологічні екскурсії. Для вчителів географії загальноосвітніх шкіл, студентів та магістрантів географічних спеціальностей.Документ До кадастру туристичних ресурсів Сумської області(Інститут туризму Федерації профспілок України, 1999) Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii Ivanovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaПроаналізовано туристичну інфраструктуру та природно-історичний потенціал Сумщини, а також виконано районування території як інтегральний показник її диференціації з точки зору можливого туристського навантаження.Документ Корисні копалини Сумської області(CумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014) Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaВсього в області на обліку знаходиться 373 родовища різноманітних корисних копалин (з яких 134 родовища експлуатуються), що містять 21 вид корисних копалин, у т.ч.: родовищ загальнодержавного значення – 160, з яких: нафти, газу, конденсату – 27; торфу – 113; будівельних пісків – 11; пісковику кварцитовидного – 1; глини тугоплавкої та вогнетривкої – 1; підземних вод – 18. Інші родовища – місцевого значення, у т.ч. торфу – 117; цегельної сировини (глина, суглинок) – 94; піску будівельного – 12; крейди – 6; каменя будівельного – 1; сапропелю – 55.Документ Особливості процесу формування наукової картини світу в системі громадської освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ статті використовуючи особистий досвід організації діяльності в системі громадської освіти, автори розглядають її унікальні можливості у формуванні наукової картини світу, доводять необхідність спиратись на позитивний емоційний стан особистості. Пропонується залучити до пізнавальної діяльності неформальне середовище спілкування дітей та підлітків. Перспективу вирішення проблем формування наукової картини світу автори вбачають в об'єднанні шкільної освіти з можливостями освітньої діяльності у громадянському суспільстві.Документ Польова практика з геоморфології(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ методичних вказівках розкриваються основні питання, пов’язані з організацією та проведенням навчальної польової практики з геоморфології. Для студентів географічної спеціальності природничо-географічного факультету.Документ Проблеми інтеграції дисциплін природничо-математичного циклу в процесі спільної діяльності учнів та студентів під час дослідницьких експедицій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaУ статті, ґрунтуючись на багаторічному досвіді проведення науково-дослідницьких експедицій, автори висвітлюють проблеми організації спільної пізнавальної діяльності учнів та студентів. Розглядаються питання інтеграції знань з різноманітних дисциплін природничо-математичного циклу за для ефективної дослідницької роботи, поєднання інтересів різновікової групи учасників спільноїекспедиції, шляхи підвищення ролі практики в навчально-виховному процесі.Документ Розвиток інтелектуальної діяльності підлітків в позашкільному середовищі(2013) Анохін Євгеній Васильович; Anokhin Yevhenii Vasylovych; Чайка Валентина Віталіївна; Chaika Valentyna VitaliivnaАвтори розглядають проблему розвитку інтелектуальних здібностей учнів в системі діяльності позашкільних форм освіти. Особлива увага приділяється аналізу взаємозв’язку можливостей школи та такої форми позашкільної освіти, як громадський ліцей, досвід якого узагальнюється у статті. Стаття особливу увагу приділяє значенню для розвитку інтелектуальних здібностей вивчення предметів природничо-математичного циклу, як передумови набуття рухливості знань – головної ознаки інтелекту.