Перегляд за Автор "Byhar Hanna Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання рольових ігор в початкових класах у процесі виховної роботи(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Бигар Ганна Павлівна; Byhar Hanna Pavlivna; Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Максимчук Лариса Володимирівна; Maksymchuk Larysa VolodymyrivnaУ статті узагальнено можливості використання рольових ігор у виховній роботі з учнями початкової школи. Підкреслено, що в умовах оновлення змісту початкової освіти та переходу до компетентнісно орієнтованого навчання вагоме місце у виховному процесі відводиться інтерактивним методам, зокрема рольовим іграм, які поєднують емоційне залучення та розвиток соціально-моральних компетентностей. Поза як, сучасний учитель початкової школи має вміти не лише організувати навчальну діяльність, але й створювати виховні ситуації, що сприяють формуванню емпатії, уміння співпрацювати та відповідально виконувати соціальні ролі. Узагальнено, що у закладах освіти актуалізується створення необхідного методичного та ігрового середовища для впровадження рольових ігор у виховну діяльність. Висунуто припущення, що процес організації виховної роботи з використанням рольових ігор стане ефективним, якщо: методика їх застосування передбачатиме поступове ускладнення ігрових сценаріїв та варіативність ролей; буде базуватися на принципах суб’єкт-суб’єктної взаємодії у системі «вчитель–учні–батьки»; у виховному процесі буде створено середовище, що забезпечує єдність емоційноціннісного та соціально-компетентнісного розвитку; творча активність учнів спрямовуватиметься на опанування моделей конструктивної поведінки; у школі проводитимуться тематичні виховні заходи та рольові проєкти, які формують позитивний досвід міжособистісної взаємодії.Документ Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Шевчук Кристина; Shevchuk Krystyna; Бигар Ганна Павлівна ; Byhar Hanna Pavlivna ; Предик Аліна; Predyk AlinaСтаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної парадигми – підготовці майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. Актуальність даної проблеми в науковому обігу зумовлено введенням нових освітніх стандартів, які визначають пріоритетні завдання, що передбачають модернізацію змісту і методів підготовки майбутнього вчителя шляхом повної реалізації його потенційних можливостей. Акцентовано увагу на створенні й функціонуванні в структурі початкової освіти особливої системи знань про культурно-історичні особливості рідного краю, що вимагає від випускника педагогічного закладу вищої освіти готовності до їх реалізації у практичній діяльності. Розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи через специфіку викладання курсу «Природничо-краєзнавча робота в початковій школі». Зроблено висновок про наявність спеціального методичного інструментарію формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи.Документ Проблема здоров’ябереження в педагогіці: історичний аспект(2024) Вербець Владислав; Verbets Vladyslav; Балух Микола Миколайович; Balukh Mykola Mykolaiovych; Бигар Ганна Павлівна; Byhar Hanna PavlivnaУ роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого поколінняЗдійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття.Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини.Документ Формування педагогічної культури – запорука професійної компетентності майбутнього педагога(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Бигар Ганна Павлівна ; Byhar Hanna Pavlivna ; Піц Ірина; Pits Iryna; Студенець Олена; Studenets OlenaУ статті розглянуто теорію і практику формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Поняття «педагогічна культура» є багатогранним, оскільки викладач повинен бути для студента взірцем сформованої педагогічної культури і навчатися основам цієї культури стосується як педагога, так і того, кого навчають. Основою педагогічної культури є саме поняття «культура», під яким розуміють cпeцифiчний cпоciб дiяльноcтi, орiєнтовaний нa пeвний cпоciб дiяльноcтi. Пeдaгогiчнa культурa розглядається як пeвний cтупiнь оволодiння пeдaгогiчним досвідом вчителя, характеризується доcконaлістю в пeдaгогiчнiй дiяльноcтi, доcягаючи високого рiвня розвитку особистості вчителя. Визначено важливість методологічних підходів для формування педагогічної культури педагога, серед яких виділяють культурологічний, який сприяє сприйняттю пeдaгогiчних явищa нa рівні соціокультурних проблем, зaкономiрноcтeй розвитку культури педагога. Виділено основні види педагогічної культури: дидактична культура, культура виховної діяльності, загальна культура, культура комунікаційна, мовленнєва і культура мислення, моральна і естетична культури. Кожний з видів культури, як складових педагогічної культури, мають свої особливості і свій прояв. Нині використовується ще одне поняття введено нове поняття – «професійно‐педагогічна культура» під ним розуміють міру i cпоciб творчої caморeaлiзaцiї оcобиcтоcтi педагога, яка проявляється в рiзномaнiтних видaх пeдaгогiчної дiяльноcтi та спілкування. Науковці визначають ті психолого‐ педагогічні умови, які будуть стимулювати формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи: Аналізуючи можливі пcихолого‐пeдaгогiчні умови, які пропонують науковці для формувaння профeciйно‐пeдaгогiчної культури, було виділено такі: модернізація оcобиcтicно‐творчої концeпцiї вчителя; створення iнновaцiйного середовища; розробка і впровaджeння вaрiaтивних програм пiдвищeння рівня профeciйно‐ пeдaгогiчної культури; впровадження принципів дифeрeнцiaцiї й індивідуaлізaції у процес розвитку пeдaгогiчної культури вчителя.