Перегляд за Автор "Bondarenko Lina"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Білінгвальне навчання фізики при підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бондаренко Ліна; Bondarenko Lina; Чорнобай Катерина; Chornobai KaterynaСтаттю присвячено проблемі вдосконалення фахової підготовки майбутніх фахівців за допомогою білінгвальних курсів з фізики. Аналіз існуючих першоджерел вітчизняних та зарубіжних дослідників свідчить, що білінгвальна модель навчання дозволяє сформувати професійні компетентності майбутнього фахівця для подальшої вдалої інтеграції зі світовою науковою спільнотою. Це в повній мірі відповідає запитам сучасного ринку праці. Білінгвальне навчання фізики як в закладах загальної середньої освіти, так і закладах вищої освіти мають спільну низку проблем. Головною є відсутність відповідного методичного забезпечення у вигляді програм курсів, посібників та методичних рекомендацій щодо проведення різних типів занять. На нашу думку, при усуненні браку таких матеріалів доречними будуть рекомендації запропоновані вітчизняними науковцями Гусаком А. та Ковальчук А. Розроблена методика буде ефективна при навчанні студентів, для яких фізика є профільним предметом. Зазвичай білінгвальне викладання дисциплін вводиться на старших курсах та в магістратурі, що дозволяє підвищити якість підготовки майбутніх фахівців. Щодо випадку, коли у закладах вищої освіти навчаються студенти-іноземці, для яких фізика не є профільною дисципліною, тоді ми радимо скористатися методикою навчання фізики із залученням білінгвального методу, розроблену на кафедрі медичної і біологічної фізики Російського державного медичного університету (м. Москва). Основою цього методу виступають: педагог-білінгв, який вільно володіє англійською мовою і має високий рівень компетенції в галузі фізики і математики; мотивація тих хто навчається, які мають достатню базову мовну підготовку; білінгвальні навчальні посібники, що забезпечують адекватне розуміння сутності фізики студентами, на двох мовах. Посібник розроблено за принципом двомовних книг. Ця система навчання пройшла апробацію й показала свою ефективність, за словами автора, підвищивши рівень успішності іноземних студентів на 11,2%. Така система з легкістю може адаптуватися й для українських закладів вищої освіти, але основною мовою буде виступати українська, а допоміжною – англійська. Існуюча на сьогодні низка вітчизняних англомовних посібників із загальної та теоретичної фізики, фізики твердого тіла, шкільного курсу фізики дозволяє з легкістю впроваджувати білінгвальний підхід в процес підготовки майбутніх фахівців.Документ Білінгвальне навчання як невід’ємна складова підготовки фахівців фізико-математичних спеціальностей(ФОП Цьома С. П., 2017) Бондаренко Ліна; Bondarenko LinaУ статті обґрунтовано необхідність впровадження білінгвального викладання фізики у вищих навчальних закладах.Документ Застосування графічного методу при формуванні практичної компетентності з розв’язування задач(ФОП Цьома С. П., 2017) Індиченко Світлана; Indychenko Svitlana; Бондаренко Ліна; Bondarenko Lina; Чорнобай Катерина; Chornobai KaterynaДослідження присвячено формуванню інтегрованої практичної компетентності учнів з питань розв’язування графічних задач із використанням готового програмного забезпечення. Наведено приклади використання готового програмного засобу GRAN 1 при розв’язуванні графічних задач. Підкреслено переваги використання цього програмного продукту у навчальному процесі.Документ Розвиток дослідницьких здібностей студентів засобами навчального проектування(2015) Бондаренко Ліна; Bondarenko LinaУ статті висвітлені теоретико-методичні аспекти навчального проектування та можливості використання методу проектів у процесі розвитку дослідницьких здібностей студентів.