eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Boichuk Iryna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Реалізація студентоцентрованого навчання як сучасної парадигми освітнього процесу закладів вищої та фахової передвищої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бойчук Ірина; Boichuk Iryna; Козаченко Галина; Kozachenko Halyna
    У статті висвітлено проблеми, основні кроки реалізації студентоцентрованого навчання в закладах освіти фармацевтичного профілю. Здійснено теоретичний аналіз науково-методичної літератури з поставленої проблеми. Визначено принципи реалізації та впровадження інноваційних змін в організації студентоцентрованого навчання, необхідності активної участі самого студента в організації та формуванні змісту навчання. Окреслено проблеми зміни ролі викладача у процесі студентоцентрованого навчання та рекомендації з їх вирішення, закцентовано увагу на труднощах і суперечностях реалізації студентоцентрованого навчання.
  • Документ
    Статистична обробка даних педагогічних досліджень методом факторного аналізу та інтерпретація отриманих результатів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бойчук Ірина; Boichuk Iryna; Болух Віра; Bolukh Vira; Мельник Оксана; Melnyk Oksana
    У статті обґрунтовано сутність та прикладне значення в педагогічних дослідженнях багатовимірного методу обробки статистичних даних – факторного аналізу. Наведено коротку історичну довідку про впровадження цього методу в гуманітарні науки, зокрема, педагогіку, подано класифікацію за рівнями; розглянуто математичну сутність факторного аналізу; основні етапи та особливості його проведення. Детально описано приклад застосування факторного аналізу за визначеними етапами для виявлення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фармацевтів. Доведено ефективність використання факторного аналізу для визначення педагогічних умов професійного становлення майбутніх фармацевтів. Перспективи наших досліджень полигають у подальшому аналізі та використанні інших математичних методів для доведення ефективності під час побудови педагогічних моделей.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук