Перегляд за Автор "Boichevska Ilona Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Professional Competence оf Future Foreign Languages Teachers аs the Precondition оf Their Successful Professional Activity(2016) Бойчевська Ілона Борисівна; Boichevska Ilona BorysivnaУ статті автор розглядає процес формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Мета статті передбачала аналіз розвитку професійної компетенції як передумови успішної професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. У процесі написання статті було використано методи системного й термінологічного аналізу. Простежено трактування поняття «професійна компетентність» з точки зору досліджень Європейських науковців. Проаналізовано основні особливості професійної компетентності вчителів іноземної мови та визначено рівні професійної компетентності, що свідчать про готовність до професійної діяльності. Перспективи подальших розвідок у цьому напрямі можуть бути пов’язані з визначенням рівнів розвитку професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.Документ Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині(2014) Бойчевська Ілона Борисівна; Boichevska Ilona BorysivnaСтаття висвітлює особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині. Розглянуто історію розвитку закладів педагогічної освіти, що бере свій початок ще з 1707 року. Схарактеризовано особливості підготовки вчителів іноземної мови в Німеччині, а саме розглянуто заклади, в яких майбутні вчителі іноземної мови можуть отримати освіту, тривалість та організацію навчання. Наголошено, що внаслідок федеративного поділу Німеччини кожна федеральна земля може мати власні особливості підготовки вчителів. Зазначено, що вчитель іноземної мови повинен досконало володіти іноземною мовою, процесами викладання та навчання, мати гарні знання з історії, географії та культури тієї країни, мови якої він навчає.Документ Інноваційні підходи до формування комунікативної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови в Німеччині(2015) Бойчевська Ілона Борисівна; Boichevska Ilona BorysivnaУ статті автор розглядає формування комунікативної компетенції німецьких студентів у процесі вивчення іноземної мови. Простежено розвиток поняття «комунікативна компетенція» та звязок між комунікативною та лінгвістичною компетенцією. Наголошено, що комунікативна компетенція – це основна мета вивчення іноземних мов у Німеччині. Зауважено, що німецькі заклади вищої освіти пропонують своїм студентам для вивчення щонайменше дві іноземні мови. Проаналізовано основні тенденції формування комунікативної компетенції німецьких студентів: використання іноземної мови під час занять із спеціальності, застосування інноваційних технологій, навчання або практика за кордоном тощо.