Перегляд за Автор "Bobyliev D. Ye."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльнісна модель викладача функціонального аналізу в педагогічному ВНЗ(ФОП Цьома С. П., 2017) Бобилєв Д. Є.; Bobyliev D. Ye.В роботі побудована модель викладача функціонального аналізу в педагогічному ВНЗ, яка спрямована на формуванню у студентів професійно-орієнтованої діяльності. Розглянуто реалізацію елементів моделі викладача функціонального аналізу при використанні різних методів, форм і засобів навчання. Згруповані найбільш доцільні в кожному змістовному модулі курсу функціонального аналізу форми, методи і засоби навчання.Документ Задачний підхід до проектування проблемних лекцій з функціонального аналізу для майбутніх вчителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Лов’янова Ірина; Lovianova Iryna; Бобилєв Д. Є.; Bobyliev D. Ye.У статті розглядається процес проектування проблемної лекції на основі задачного підходу. Обґрунтовується можливість застосування задачного підходу як одного з методичних підходів до проектування лекцій для майбутніх вчителів математики. Специфікою задачного підходу визначено забезпечення ефективності освітнього процесу системою завдань, спрямованої на формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено такі структурні компоненти проблемної лекції, як: введення в проблему; постановка проблеми; визначення кола завдань для розв’язання проблеми; розв’язання проблеми (узагальнення). Наводиться приклад проектування проблемної лекції з функціонального аналізу по темі «Обернені функціонали». На підставі запропонованої викладачем низки задач студент бере за основу роз’яснення поняття функціоналу як робоче означення. Аналізує відомі йому з функціонального аналізу твердження студент робить висновок, що якщо вихідний функціонал має похідну, то зворотний до нього функціонал також має похідну (скінченну або нескінченну певного знака). Таким чином, в питанні існування похідної має місце інваріантність. Доведення інших сформульованих тверджень випливає з означення внутрішніх точок екстремуму і строгої монотонності взаємооднозначних функціоналів (за умовою). За результатами міркувань студент приходить до висновку, що взаємооднозначні строго монотонні на компактах функціонали мають властивість інваріантності в питанні відсутності внутрішніх точок екстремуму.Документ Задачний підхід до проектування проблемних лекцій з функціонального аналізу спрямованих на розвиток інтелектуальних вмінь майбутніх вчителів математики(2015) Бобилєв Д. Є.; Bobyliev D. Ye.У статті розглядається процес проектування проблемної лекції на основі задачного підходу. Обґрунтовується можливість застосування задачного підходу як одного з методичних підходів до проектування лекцій для майбутніх вчителів математики. Наводиться приклад проектування проблемної лекції з функціонального аналізу.Документ Розвиток інтелектуальних вмінь учнів на факультативних заняттях з лінійного програмування(ФОП Цьома С. П., 2020) Бобилєв Д. Є.; Bobyliev D. Ye.; Лов’янова Ірина; Lovianova Iryna; Гудим Т. Ю.; Hudym T. Yu.В роботі проаналізовані існуючі факультативні курси для профільної школи в яких розглядаються задачі оптимізації. Встановлено як оптимізаційні задачі впливають на компоненти математичної компетентності.