Перегляд за Автор "Blahova Tetiana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дитяче хореографічне аматорство у розвитку художньої самодіяльності в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Благова Тетяна Олександрівна; Blahova Tetiana OleksandrivnaУ статті досліджено розвиток дитячого хореографічного аматорства в системі художньої самодіяльності в Україні в історико-педагогічному контексті. Визначено головні тенденції, форми організації, завдання, змістовий компонент загальної хореографічної підготовки дітей та підлітків в умовах дозвіллєвої діяльності. Проаналізовано творчу діяльність найбільш відомих дитячих самодіяльних хореографічних колективів в Україні в умовах сьогодення (особливості організації навчально-виховного процесу, формування репертуару).Документ Етапи професіоналізації бальної хореографії в історико-культурній динаміці(ФОП Цьома С. П., 2019) Благова Тетяна Олександрівна; Blahova Tetiana OleksandrivnaУ статті досліджено основні етапи динаміки професіоналізації бальної хореографії в контексті культуроґенезу танцювального мистецтва. Уточнено сутність категорій «бальний танець», «історичний бальний танець», проаналізовано їх змістовий взаємозв’язок. На основі аналізу першоджерел бальної танцювальної культури визначено історико-культурні та мистецькі детермінанти, естетико-теоретичні засади становлення й розвитку популярних у соціумі форм бальної хореографії як феномену професійної діяльності та напряму хореографічної освіти. Визначено їх функційність у соціумі та у формуванні теоретичних засад педагогіки хореографії.Документ Пріоритети професійно-практичної підготовки хореографа в умовах закладів вищої освіти(ФОП Цьома С. П., 2018) Благова Тетяна Олександрівна; Blahova Tetiana OleksandrivnaУ статті досліджено змістовий компонент професійно-практичної підготовки майбутніх хореографів у структурі закладів вищої хореографічної освіти. Схарактеризовано комплекс професійних компетентностей і особистісних якостей хореографа, необхідних для успішної самореалізації в різних формах організації хореографічної освіти; окреслено шляхи формування виконавської, балетмейстерської та педагогічної майстерності у студентів хореографічних спеціалізацій.