Перегляд за Автор "Binytska Kateryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх військових офіцерів Збройних Сил України в процесі професійної підготовки у педагогічному дискурсі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Біницька Катерина Миколаївна; Binytska Kateryna Mykolaivna; Ворник Марія Миколаївна; Vornyk Mariia Mykolaivna; Глушок Людмила Миколаївна; Hlushok Liudmyla MykolaivnaУ нашому дослідженні розкрито важливість підготовки офіцерів ЗСУ до володіння іноземними мовами, особливо англійською, в умовах сучасних викликів. Російська агресія і міжнародна підтримка України зумовлюють необхідність інтеграції країни до НАТО, що вимагає від військових фахівців високого рівня іншомовної компетентності. Акцентовано, що формування іншомовної комунікативної компетентності є одним із ключових елементів професійної підготовки майбутніх офіцерів. Наголошено, що володіння англійською мовою забезпечує ефективне розуміння технічної документації та військової термінології, особливо сьогодні в умовах війни в Україні є необхідним для обслуговування техніки, отриманої від міжнародних партнерів. У дослідженні наголошено, що іншомовна комунікативна компетентність є важливим фактором для ефективної взаємодії з іноземними колегами та вивчення сучасних військових технологій і стандартів НАТО.Аналіз наукових досліджень показав, що впровадження нових методів навчання і вдосконалення педагогічних підходів є необхідними для досягнення високих результатів у формуванні іншомовної компетентності курсантів. А особлива увага вітчизняних вчених приділяється розвитку комунікативних навичок, які є важливими не лише для повсякденної діяльності, але й для ефективного виконання військових завдань.Узагальнено, що формування іншомовної комунікативної компетентності офіцерів Збройних сил України є важливим етапом їх підготовки, а сформована іншомовна комунікативна та термінологічна компетентність сприяє професійному зростанню і забезпечує взаємосумісність з арміями країн НАТО.Документ Система освіти та професійна підготовка вчителя початкової освіти у Словацькій республіці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Біницька Катерина Миколаївна ; Binytska Kateryna MykolaivnaУ статті висвітлено проблеми реформування системи освіти та особливості професійної підготовки вчителя початкової освіти у Словацькій Республіці. Охарактеризовано словацьку систему освіти. Проаналізовано систему педагогічної освіти. Узагальнено, що у Словаччині система педагогічної освіти складається з двох компонентів: загальної та професійної кваліфікації. Акцентовано, що в сучасній Словацькій Республіці існують освітньо-кваліфікаційні вимоги для того, щоб працювати на посаді вчителя в початковій школі, а саме потрібно мати диплом магістра. Акцентовано, що у Словаччині у професійній підготовці майбутніх учителів університети використовують спеціальність «Дошкільна та початкова педагогіка», що забезпечує інтегровану підготовку педагогічних кадрів для різних навчальних закладів.