Перегляд за Автор "Biesiedina Antonina Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні засади діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті висвітлено питання методологічних засад здоров’яспрямованої діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. Встановлено основні теоретичні підходи, що покладені в основу вивчення даної проблеми: компетентнісний, особистісно орієнтований, холістичний. Сутність компетентнісного підходу полягає в тому, що акцентується увага на результаті освіти, який залежить від здоров’яспрямованої діяльності учнів. Особистісно орієнтований підхід забезпечує створення нових механізмів і технологій здоров’яспрямованої діяльності. Застосування холістичного підходу відповідає впорядкуванню здоров’яспрямованої діяльності в цілісну педагогічну систему.Документ Модель організації діяльності європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті розглядаються наукові підходи до визначення структури організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи. Проаналізовано різні моделі шкіл сприяння здоров'ю. Розкрито зміст організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи.Документ Оптимізація розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом використання вправ з обтяженням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychЗ метою аналізу та оптимізації тренувального процесу розвитку силових якостей юнаків професійно-технічних навчальних закладів із застосуванням вправ з опором на уроках фізичного виховання та в позанавчальний час було обстежено 28 учнів (юнаків) 15 років. Установлено статистично достовірний приріст показників рівня розвитку різних видів сили в юнаків. Виявлено проблеми й фактори, що регламентують ефективність розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів (юнаків) на заняттях з фізичної культури. Також обґрунтовано запропоновану програму покращення силових здібностей учнів старших класів та доведено її ефективність.Документ Організаційно-педагогічні засади діяльностієвропейської мережі шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaДисертацію присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи та окресленню можливостей використання прогресивного європейського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Здійснено аналіз стану розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняній педагогічній інноватиці та педагогічній компаративістиці. Уточнено понятійний апарат дослідження («сприяння здоров’ю», «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю», «організаційно-педагогічні засади діяльності ЄМШСЗ»). Виокремлено етапи розвитку ЄМШСЗ. Схарактеризовано моделі діяльності ЄМШСЗ у країнах Східної Європи. З’ясовано нормативно-правові та організаційні засади діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю й визначено пріоритетні напрями здоров’яспрямованої діяльності шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи. Обґрунтовано змістові та методичні засади діяльності ЄМШСЗ у країнах Східної Європи. Розроблено структурну модель процесу створення здоров’язбережувального середовища у школах сприяння здоров’ю України та методику визначення етапу розвитку освітньої установи як Школи здоров’я.Документ Особливості функціонування національних шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті розглянуто особливості функціонування національних шкіл сприянняздоров'ю країн Східної Європи: Польщі, Чехії та РосійськоїФедерації. Стисло охарактеризовано діяльність проекту шкіл сприяння здоров'ю у цих країнах. Висвітлено основні напрями розвитку шкіл сприяння здоров'ю.Документ Передумови виникненя Національної мережі шкіл сприяння здоров'ю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті досліджено передумови становлення Національної мережі шкіл сприяння здоров'ю. Проаналізовано нормативно-правову базу зорієнтовану на забезпечення здорового способу життя у школах України. Акцентується увага на необхідності організації шкіл сприяння здоров'ю, їх готовності до участі в проекті.Документ Понятійно-категоріальний апарат у дослідженнях з проблеми збереження та зміцнення здоров'я дітей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті розглянуто понятійно-категоріальний апарат проблем збереження, зміцнення здоров'я та формування здорового способу життя. Проаналізовано різні підходи до тлумачень провідних понять у здоров'яспрямованій діяльності, таких, як здоров'я, здоровий спосіб життя, формування здорового способу життя, культура здоров'я, ціннісне ставлення до здоров'я. Здійснено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття «health promotion».Документ Управління діяльністю європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю в Україні(2015) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті висвітлено питання управління діяльністю та мережева взаємодія Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. Виявлено такі рівні управління мережею: міжнародний, національний та регіональний. Міжнародний рівень управління діяльністю держав-учасниць Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю (ЄМШСЗ) керується відкритим методом координації, який полягає в обмеженні ролі наднаціональних органів влади ЄМШСЗ, контролю та узгодженні діяльності з міжнародними організаціями – Радою Європи, Європейським комітетом, Регіональним Бюро ВООЗ.На національному рівні – це національна координаційна рада, представлена міністерствами освіти та охорони здоров’я, та національний координатор. Регіональний рівень управління мережею розглядаємо в контексті діяльності шкіл сприяння здоров’ю, які діють на добровільних засадах, на основі ідеї співпраці та співробітництва.Документ Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів ЗВО засобами фізичної терапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Самодій Юлія; Samodii Yuliia; Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychЗ метою зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань з’ясовано та схарактеризовано основні засоби фізичної терапії щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я: прикладні фізичні вправи та окремі елементи з різних видів спорту, цілісне використання прикладних видів спорту, природні умови та гігієнічні фактори. Розглянуто диференційне застосування засобів фізичної терапії й систематизовано освітні підходи до використання цих засобів студентами. Науково обґрунтовано і розроблено оздоровчо-освітню програму мотивації до здоров’я у студентів ЗВО, яка спрямована на зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань, підвищення рівня мотивації до здоров’я студентів. Визначено, що одним із компонентів здорового способу життя та правильного його формування є фізичне виховання. Охарактеризовані умови фізкультурно-оздоровчих програм. Досліджено результати показників стану здоров’я студентів, оцінку їх рівня фізичної працездатності.Документ Європейські шляхи розвитку ідей здоров’язбереження(2016) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina AnatoliivnaУ статті охарактеризовано шляхи розвитку ідей здоров’язбереження в школах сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи. Визначено пріоритетні напрями здоров’яспрямованої діяльності шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи: для Польщі та Росії – оздоровчо-фізкультурний, для Чехії та Угорщини – профілактичний, для України – превентивно-освітній. Зазначено, що ідея проекту Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю є подальшим розвитком стратегії ВООЗ, сформованої в Оттавській Хартії, програмах «Здоров’я для всіх», «Здоров’я – 2020», «Європа – 2020».