Перегляд за Автор "Biesieda Volodymyr Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Види і причини порушень постави в сагітальній площині у дітей раннього і дошкільного віку із затримкою психомоторного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бєсєда Володимир Вікторович ; Biesieda Volodymyr ViktorovychМетою даної статті є створення класифікації порушень постави в сагітальній площині дітей раннього та дошкільного віку з затримкою психомоторного розвитку. Аналіз літературних джерел дозволив виділити основні етіологічні ознаки порушень постави в даної категорії дітей, що дозволило визначити їх у блоки та сформувати класифікацію порушень постави, яка полегшує педагогам орієнтування у відхиленнях постави в дітей. Перспективи подальших досліджень можуть полягати в більш докладній деталізації причинно-наслідкових відносин етіології і патогенезу порушень постави в сагітальній площині.Документ Показники фізичного розвитку здобувачів вищої освіти І–ІІІ курсів, які навчаються в інституті комп’ютерних систем(Гельветика, 2025) Бєсєда Володимир Вікторович; Biesieda Volodymyr Viktorovych; Вакарчук Вікторія Олександрівна; Vakarchuk Viktoriia OleksandrivnaУмови сучасності керують фізичною активністю молодого покоління нашої країни останнім часом. Однією причиною є довготривале використання гаджетів, далі вплив пандемії, потім бойових дій, що спонукає до обмеженої рухової діяльност та погіршення здоров’я молоді взагалі. Багаточисленні дослідження вказують на низку варіантів вирішення цієї проблеми: підтримка здорового способу життя дотримання дієти та виконання санітарно-гігієнічних правил; використання рекреаційних методик; запровадження занять фізичними вправами тощо. Загальновідомо, що фізичні вправи мають найбільш вагомий вплив на організм людини, але їх систематичне виконання повинно контролюватися самостійно або під керівництвом фахівців. Багаточисленні дослідження стану фізичного здоров’я студентів вказують на те, що контроль та самоконтроль є найважливішим в умовах сучасності не тільки для збереження здоров’я, а й для профілактики та корегування захворювань, що й спонукало нас досліджувати проблему покращення здоров’я молоді. Метою нашого дослідження було визначення показників фізичного розвитку здобувачів вищої освіти І-ІІІ курсів, які навчаються в інституті комп’ютерних систем. Досягнення цієї мети передбачало вирішення наступних завдань: визначити антро- пометричні показники здобувачів вищої освіти І-ІІІ курсів; визначити функціональні показники здобувачів вищої освіти І-ІІІ курсів; визначити рівень фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти І-ІІІ курсів. Дослідження проводилось на базі національного університету «Одеська політехніка» де брали участь 286 студентів І-ІІІ курсів, які навчаються в інституті комп’ютерних систем (66 жінок та 220 чоловіків). В умовах проведеного дослідження показники фізичного розвитку здобувачів (антропометричні показники, функціональн показники, рівень фізичної підготовленості) були нижчими за нормативні, що припускає використання спеціально підібраних фізичних вправ відносно нормалізації стану цих здобувачів. Перспективами подальших досліджень в даному напрямку є пошук шляхів підвищення рівня показників фізичного розвитку здобувачів вищої освіти в умовах сучасного стану нашої країни.