Перегляд за Автор "Bielova Olena Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(2021) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna; Карча Ангеліна Миколаївна; Karcha Anhelina MykolaivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо особливостей засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку. З’ясовано механізм порушення процесу засвоєння граматичних форм, вікові особливості засвоєння дітей граматичних форм; причини плутання родових значень прикметників; нездатність узгоджувати числівники і прикметники із іменниками; порушення морфологічного оформлення слів у реченні.Документ Особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Бацура Юлія Олександрівна; Batsura Yuliia Oleksandrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. У статті розглянуті питання класифікацій порушень мовлення та причини порушення звуковимови.Документ Особливості розвитку зв’язного висловлювання у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Лобозінська Дар’я Василівна; Lobozinska Dar’ia Vasylivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо формування та розвитку зв’язного мовлення. Розкриваються особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеним мовленнєвим розвитком.Документ Особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Суворова Ольга Володимирівна; Suvorova Olha Volodymyrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Було з’ясовано, що дітям із порушеннями мовлення притаманні: труднощі в розумінні та засвоєнні вербальної інформації; недостатнє розуміння усного мовлення; низький рівень смислових зв’язків між словами, що призводить до звуження семантичних полівДокумент Стан розвитку граматичної будови мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Садовець Тетяна Миколаївна; Sadovets Tetiana Mykolaivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо розвитку граматичної будови мовлення. Висвітлюється стан розвитку граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня).Документ Стан розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Кузів Микола Ігорович; Kuziv Mykola Ihorovych; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядається теоретичний огляд наукових джерел щодо розуміння зв’язного мовлення в структурі дитячої мовленнєвої сформованості. Розглянуто особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.Документ Стан розвитку фонематичного сприйняття у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Чумаченко Орина Сергіївна; Chumachenko Oryna Serhiivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо сутності фонематичного сприйняття. Висвітлюється стан розвитку фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Теоретичне вивчення стану розвитку словотворення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Кеба Анастасія Юріївна; Keba Anastasiia Yuriivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються науковотеоретичні погляди щодо поняття «словотворення». Описано закономірності розвитку словотворення у дітей з типовим психофізичним розвитком, а також вивчено особливості засвоєння словотворення дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.