Перегляд за Автор "Barsukova Nataliia Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфіка засвоєння змісту професійної компетентності майбутніми учителями музики і хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Барсукова Наталія Сергіївна; Barsukova Nataliia SerhiivnaУ статті розглянуто специфіку засвоєння змісту професійної компетентності майбутніми учителями музики і хореографії із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено сутність поняття «засвоєнням змісту професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії» як процес набуття студентами виконавського (музичного/хореографічного) досвіду, що включає в себе систему виконавських (музичних, хореографічних), педагогічних та психологічних знань, положень про особистісні та професійно важливі якості вчителя музики і хореографії, способи та досвід здійснення їх професійної діяльності (музично-виконавської, хореографічної, педагогічної), а також досвід творчої виконавської діяльності та емоційно-ціннісного ставлення студента до музичного та хореографічного мистецтва. Схарактеризовано компоненти означеного поняття. Спираючись на міждисциплінарний характер знань з професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії розроблено модель електронного посібника з формування професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії, що включає в себе блок організації засвоєння та закріплення навчального матеріалу студентами та блок контролю якості засвоєних знань.Документ Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(2015) Барсукова Наталія Сергіївна; Barsukova Nataliia SerhiivnaУ статті визначено основні засади формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва.При дослідженні даного питання були застосованітакі методи,як аналіз, узагальнення, систематизація. В результаті зроблено висновок, що ефективне формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва можливе завдяки комплексному застосуванню педагогічних умов, які позитивно впливають на: а) формування професійно важливих якостей; б) засвоєння інтегрованого змісту означеного поняття та в) засвоєння музично-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідження впливу та ефективності запропонованих педагогічних умов формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва в навчальному процесі є перспективою подальшого дослідження.Документ Шляхи cтимулювання навчально-професійної мотивації майбутніх учителів музики до вдосконалення виконавської майстерності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Барсукова Наталія Сергіївна; Barsukova Nataliia SerhiivnaУ статті розкриваються шляхи стимулювання навчально-професійної мотивації майбутнього вчителя музики до вдосконалення виконавської майстерності. Аналізується сутність та зміст понять «стимул», «педагогічне стимулювання», розкривається зміст навчально-професійної мотивації майбутнього вчителя музики як групи навчальних, пізнавальних, професійних, соціальних та особистісних мотивів. Визначаються групи методів стимулювання, що впливають на особистісну та когнітивну сфери, виконавські вміння майбутнього вчителя музики.