Перегляд за Автор "Androsova Valentyna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Види порушень артикуляційної моторики при дизартрії(ФОП Цьома С. П., 2018) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються особливості порушень артикуляційної моторики та їх вплив на мовлення осіб з дизартрією.Документ Заїкання. Етапи корекційної роботи(ФОП Цьома С. П., 2017) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті подається назва, характерис¬тика, мета та зміст етапів корекційної роботи з подолання заїкання.Документ Логопедичне фронтальне заняття в дошкіллі для дітей з ФФНМ як форма організації логопедичної допомоги(ФОП Цьома С. П., 2017) Соловйова Анастасія Андріївна; Soloviova Anastasiia Andriivna; Підлісна Тетяна Миколаївна; Pidlisna Tetiana Mykolaivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті подається характеристика фонетико-фонематичного недорозвинення (ФФНМ), класифікації занять в дошкіллі, наводяться рекомендації до змісту та планування занять для дітей з ФФНМ.Документ Логопедичний кабінет в загальноосвітній школі(ФОП Цьома С. П., 2017) Нечитайло Віра Сергіївна; Nechytailo Vira Serhiivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ даній статті подається визначення логопедичного кабінету, його обладнання та призначення в логопедичному пункті загальноосвітньої школи.Документ Методика Н. Чевельової з подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Гребіник Ганна Ігорівна; Hrebinyk Hanna Ihorivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються особливості корекційно-логопедичної роботи з подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку за методикою Н. Чевельової засобами ручної праці.Документ Особливості граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня(ФОП Цьома С. П., 2018) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna Mykolaivna; Усольцева А. В.; Usoltseva A. V.У статті розглядається особливості граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) ІІІ рівня.