Перегляд за Автор "Androshchuk Iryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне управлінна кадровим потенціалом університетів Республіки Польща(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Андрощук Ірина; Androshchuk IrynaМетою наукової розвідки є аналіз стратегічного управління кадровим потенціалом університетів Республіки Польща у співвідношенні з загальною стратегією розвитку університетів. Для досягнення поставленої мети і розв'язання поставлених завдань використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналіз, зіставлення, індукція та дедукція, систематизація й узагальнення, проблемно- прогностичний метод. У результаті здійсненого дослідження визначено рівні стратегій, з'ясовано сутність стратегічного управління кадровим потенціалом і описано односторонні й двосторонні її взаємозв'язки із загальною стратегією розвитку, розглянуто три площини стратегічного управління кадровим потенціалом. Практичне значення дослідження полягає у прикладній реалізації теоретичних та методологічних напрацювань, викладених у даній розвідці, у практичний процес здійснення стратегічного управління кадровим потенціалом як українських, так і польських університетів. Аналізуючи наукові джерела та стратегії розвитку польських університетів, проводячи інтерв'ювання з керівниками структурних підрозділів та викладачами, дійшли висновку, що стратегічне управління кадровим потенціалом в університетах Польщі частіше відбувається на основі загальної стратегії розвитку, ураховуючи довготермінову мету й організаційну структуру університету. У подальших наукових розвідках досліджуватимемо проблему побудови індивідуальних стратегій розвитку викладачів кафедр менеджменту університетів Республіки Польща.Документ Формування громадянської відповідальності у майбутніх учителів як важлива складова професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Андрощук Ірина; Androshchuk IrynaУ статті акцентовано увагу на проблемі формування громадянської відповідальності в майбутніх вчителів у процесі їх професійної підготовки. Схарактеризовано громадянську відповідальність майбутнього вчителя як сукупність професійно важливих якостей особистості, які забезпечують свободу прийняття рішень й відповідальність за їх наслідки в педагогічній діяльності, відображають чітку громадянську позиція, потребу у збереженні й примноженні національних традицій, культури; характеризуються високим рівнем національної свідомості й патріотизму та ґрунтуються на цінностях правових норм, повазі до державної мови й символів і передбачають активну участь у громадському житті держави та суспільства. Відмічено, що основою формування громадянської відповідальності є громадянська зрілість, що характеризуються не віком особистості, а її поглядами, діями, вчинками, гуманістичним світоглядом. Акцентовано увагу на трьох аспектах громадянської відповідальності: об’єктивному, суб’єктивному, емоційному.