Перегляд за Автор "Aleksieieva Halyna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вища музично-педагогічна освіта в Росії у міжвоєнний період(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Алексєєва Галина Володимирівна; Aleksieieva Halyna VolodymyrivnaУ статті зроблено спробу узагальнення російського досвіду створення нової, на той період, форми вищої освіти - музично-педагогічної, що з'явилася на базі Московськоїта Ленінградської консерваторій у 20-х роках XX століття. На основі аналізу історичних документів висвітлено складний процес реформування вищої академічної спеціальної музичної освіти у відповідь на вимоги часу, в контексті політичних перетворень, що відбувалися в країні.Документ До питання про класифікацію електронних учбових видань(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr Mykolaiovych; Алексєєва Галина Володимирівна; Aleksieieva Halyna VolodymyrivnaУ статті запропонований обмежений набір критеріїв, що відображають специфічні особливості використання електронних видань в учбовому процесі вищої школи.Документ Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr Mykolaiovych; Алексєєва Галина Володимирівна; Aleksieieva Halyna VolodymyrivnaУ статті за результатами порівняльного аналізу експериментальних методів визначення складності тестових завдань розроблені рекомендації щодо раціонального використання проектного та коректувального розрахунків індексів складності завдань під час проектування тестів для контролю успішності навчання студентів.Документ Украинские истоки новаторства Прокофьева-пианиста (к 125-летию со дня рождения)(2016) Алексєєва Галина Володимирівна; Aleksieieva Halyna VolodymyrivnaЦелью статьи является обобщение фактов биографии Сергея Прокофьева раннего, украинского периода жизни композитора, повлиявших на формирование его творческой личности, композиторского и исполнительского стиля, а также петербургского периода юного ученичества в консерватории. Анализируются педагогические установки и методические подходы талантливых родителей к бережному развитию гениального одаренного ребёнка, которые, не будучи музыкантами профессионалами, не только подготовили его к обучению в столичной консерватории на композиторском и исполнительском факультетах, но и воспитали в нем высокий интеллект, независимость суждений и абсолютную уверенность в себе. В статье освещается влияние общей кризисной обстановки в стране в период между двумя революциями 1905 – 1917 гг на становление творческой личности С. Прокофьева, которое проявилось в активных поисках новых идей и средств их воплощения, в трансформации художественного мышления С. Прокофьева.