Перегляд за Автор "Achkan Vitalii Valentynovych"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Задачі як заcіб розвитку творчих здібностей студентів у процесі навчання елементарної математики(ФОП Цьома С. П., 2020) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii Valentynovych; Власенко Катерина; Vlasenko KaterynaВиокремлено задачі з елементарної математики, які спрямовані на розвиток творчих здібностей студентів («Rich» задачі). Виділено та охарактеризовано види «Rich» задач: відкриті та інтегративні задачі у курсі елементарної математики.Документ Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті розглянуто проблему перевірки сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Для ефективного здійснення такої перевірки у статті запропоновано поняття “критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності”, виділено та охарактеризовано п’ять критеріїв: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінювально- рефлексивний. Співвідношення та ступінь прояву критеріїв і показників дозволили виокремити чотири рівні готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: пасивний, репродуктивний, усвідомлено-конструктивний та творчо-дослідницький. На прикладі репродуктивного рівня охарактеризовано сформованість готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності за мотиваційно-ціннісним, емоційно-вольовим, когнітивним, операційно- діяльнісним та оцінювально-рефлексивним критеріями.Документ Організація контекстної діяльності як передумова формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychЗапропоновано поняття інноваційної компетентності вчителя математики, наведено її концептуальні характеристики, обґрунтовано важливість організації контекстної діяльності студентів як передумови формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя математики.Документ Педагогічна інноватика в контексті підготовки вчителя математики(2015) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті проаналізовано погляди вітчизняних та іноземних науковців на основні поняття педагогічної інноватики, до яких віднесено поняття інновації, інноваційного процесу, інноваційного потенціалу, виділено найсуттєвіші їх характеристики (закономірності перебігу та етапи інноваційних процесів), які необхідно враховувати у процесі підготовки майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Перспектива подальших досліджень полягає в уточненні поняття та компонентів готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності та розробці методики такої підготовки.Документ Принципи формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності(2016) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті виділено принципи формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності, розкрито їх зміст та сутність. Зокрема, це принципи інноваційності навчання, цілісності та системності, неперервності й наступності, особистісно зорієнтованої діяльності, партнерства і співробітництва, інтеграції, контекстності діяльності, проблемності та креативності, індивідуалізації й диференціації навчання, зворотного зв’язку.Документ Проблеми розвитку креативності майбутніх учителів математики в умовах тимчасово переміщеного університету(ФОП Цьома, 2023) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychОкреслено проблеми, із якими стикаються викладачі тимчасово переміщеного університету у процесі розвитку креативності майбутніх учителів математики та окремі шляхи та засоби подолання цих проблем.Документ Пропедевтична підготовка майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у процесі вивчення елементарної математики(2015) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychЗапропоновано тлумачення поняття “інноваційна педагогічна діяльність вчителя математики”; виокремлено шляхи та засоби організації пропедевтичної підготовки майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у процесі вивчення елементарної математики.Документ Професійна адаптація як складова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті розглянуто методичні аспекти професійної адаптації майбутніх учителів математики як складової формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності; запропоновано рекомендації щодо організації професійної адаптації у процесі вивчення дисциплін циклу професійно-практичної підготовки. Зокрема, використання традиційних та інноваційних форм, методів, прийомів та засобів навчання у процесі вивчення таких навчальних дисциплін як «Вступ до фаху», «Елементарна математика», «Методика навчання математики».Документ Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики у 9 класі(2015) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychРеалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики у 9 класі. У статті розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу під час підготовки учнів 9 класу до розв’язування рівнянь і нерівностей під час державної підсумкової атестації (ДПА) з математики, наведені методичні рекомендації, щодо організації цієї підготовки.Документ Розвиток інтелектуальних умінь як передумова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності(ФОП Цьома С. П., 2017) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychЗапропоновано тлумачення поняття «готовність вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності»; наведено деякі шляхи та засоби розвитку інтелектуальних умінь студентів на прикладі навчальних дисциплін «Вступ до фаху» та «Елементарна математика» в контексті підготовки до інноваційної педагогічної діяльності.Документ Формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах різних профілів(2013) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті розкриті методичні аспекти формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах, що навчаються за програмами академічного, профільного та поглибленого рівнів. Запропоновані шляхи та засоби формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників.Документ Формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті розкриті методичні аспекти формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей. Наведені шляхи набуття учнями цих компетентностей та запропоновані засоби їх формування.Документ Шляхи формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерінвостей(2011) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychРозкриті методичні аспекти формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей. Наведено шляхи набуття учнями цих компетентностей та запропоновані засоби їх формування.Документ Інноваційна компетентність учителя математики(2014) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychУ статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних науковців на поняття «інноваційна компетентність учителя»; визначено поняття «інноваційна компетентність учителя математики» як складову загальної професійної компетентності та необхідну умову формування математичної компетентності, зміст якої зумовлюється особливостями інноваційної діяльності, її суспільною значимістю, творчим характером та спрямованістю на неперервне творення нового, розвиток особистісного й професійного потенціалу педагога; виділено концептуальні положення щодо аналізу структури та змісту цього поняття; виокремлено компоненти інноваційної компетентності вчителя математики та запропоновано напрями її набуття у процесі викладання дисциплін математичного циклу.