Перегляд за Автор "Kuzmenko Vasyl Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вектори розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін Півдня України в 1959–1984 рр.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кузьменко Василь Васильович ; Kuzmenko Vasyl Vasylovych ; Чух Ганна; Chukh HannaУ статті на основі архівних матеріалів, документів профільного міністерства розкрито особливості функціонування системи післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін Півдня України в 1959-1984 рр. Зроблено висновок, що система підвищення кваліфікації як одна з підсистем післядипломної педагогічної освіти досліджуваного періоду характеризується частими спробами реформування всієї освітньої галузі й мовно-літературної освіти зокрема та переорієнтацією й перепідготовкою вчителів відповідно до вимог часу. Визначено позитивні тенденції, що є актуальним для екстраполяції досвіду післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін Півдня України в сучасний освітній простір.Документ Організаційні умови підготовки курсантів для потреб ВМС України(2024) Кузьменко Василь Васильович; Kuzmenko Vasyl VasylovychСтаття репрезентує окремі аспекти підготовки курсантів закладіввищої військово‐морської освіти. Наголошено на необхідності забезпечення сумісності армій країн‐членів НАТО та України в умовах російської агресії, що забезпечується як через спільні військові навчання, так і через організацію освітньо‐професійної підготовки в ЗВО. Окреслено певні позиції окремих унормовуючих документів, які регламентують відповідну підготовку. Мета статті полягає в окресленні організаційний умов підготовки курсантів для потреб ВМС ЗСУ.Акцентовано увагу, що система військової освіти має такі основні форми практичної підготовки: загальна та спеціальна фізична підготовка,військово‐польові збори, тренування з загальновійськової (морської, водолазної)підготовки, спеціальна практична підготовка на тренажерах, практика /стажування у військових частинах / на кораблях, практичне виконання бойових вправ і нормативів.Організаційні умови, які створюються в закладах вищої освіти, і покликані забезпечувати якісне проходження освітньо‐професійної підготовки курсантів –моряків з урахування основних положень Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022‐2032 роки виокремлено в рамках чотирьох напрямів автономій закладіввищої освіти України: кадрова, фінансова, організаційна, академічна.Зроблено висновки, що організаційними умовами, здатними забезпечити високоякісну практичну підготовку курсантів ВМС, є: соціальна відповідальність; урахування потреб ринку праці; дотримання послідовності в реалізації освітньої та державної політики щодо підготовки фахівців;забезпечення ресурсного потенціалу (кадровий склад, матеріально‐технічна база, полігони, навчально‐тренувальні центри, можливість проходження міжнародних стажувань, спільні навчання для забезпечення сумісності); додаткове фінансування та можливість проходження практик на бойових кораблях країн‐членів НАТО для забезпечення сумісності ВМС.Документ Роль вільних матросів та інших товариств у розвитку морської освіти у ХІХ столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Кузьменко Василь Васильович ; Kuzmenko Vasyl Vasylovych ; Ляшкевич Антоніна; Liashkevych AntoninaСтаття досліджує історичні події, що стали необхідністю для виникнення товариств вільних матросів, а згодом і інших товариств, які сприяли розвиткові Чорноморського торгівельного флоту. Зазначається, що початком цього процесу стали історичні події Запорізької Січі, коли переміщення човнів крізь Дніпровські пороги забезпечувало товариство лоцманів, яке було офіційно визнаним у ті часи. Автори, спираючись на факти з архівних документів, аналізують вимоги щодо діяльності вільних матросів, а також пільги, якими могли користуватися вони і їхні сім'ї. Робляться висновки про те, що товариства вільних матросів та інших товариств, засновані на початку ХІХ століття у придніпровських і придністровських поселеннях Азово-Чорноморського басейну, безпосередньо вплинули на формування професійних моряків на Півдні України.