Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Ohiienko Olena Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Панасюк Михайло Михайлович; Panasiuk Mykhailo Mykhailovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти. З’ясовано сутність закладів позашкільної освіти і виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Висвітлено нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Окреслено змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти.Документ Розвиток художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Часниченко Олеся Юріївна; Chasnychenko Olesia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-педагогічні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. З’ясовано сутність художньої обдарованості. Висвітлено потенціал гуртків мистецького профілю для розвитку обдарованих вихованців. Окреслено змістово-процесуальні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Розроблено та науково обґрунтовано модель розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю.Документ Формування духовних цінностей молоді засобами релігії(2020) Долгий Дмитро Васильович; Dolhyi Dmytro Vasyliovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaУ магістерській роботі з’ясувано теоретичні засади й розроблено та науково обґрунтувано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Схарактеризовано стан розробленості проблеми та поняттєвий апарат дослідження. Окреслено психолого-педагогічні особливості молоді як суб’єкту виховного процесу. Розроблено й науково обґрунтовано модель формування духовних цінностей молоді засобами релігії. Визначено педагогічні умови формування духовних цінностей молоді засобами релігії, критерії та показники сформованості духовних цінностей молоді.