Кафедра біології людини, хімії та методики навчання хімії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра біології людини, хімії та методики навчання хімії за Автор "Babenko Olena Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виробнича (педагогічна) практика в закладах загальної середньої освіти(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2023) Бабенко Олена Михайлівна; Харченко Юлія Володимирівна; Вакал Юлія Сергіївна; Кущ Юлія Іванівна; Babenko Olena Mykhailivna; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Vakal Yuliia Serhiivna; Kushch Yuliia IvanivnaМетодичні рекомендації укладені відповідно до «Положення про проведення практик у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка» (ухвалено рішенням вченої ради СумДПУ імені А.С. Макаренка № 6 від 26.12.2017 р.). і робочої програми виробничої (педагогічної) практики в закладах загальної середньої освіти та призначені для студентів, що навчаються за освітньо-професійною програмою 014 Середня освіта (Хімія) другого (магістерського) рівня вищої освіти. Методичні рекомендації включають цілі, основні завдання, зміст, організацію, форми і методи контролю, методичні поради щодо проходження педагогічної практики, а також вимоги, що висуваються до оформлення звітної документації результатів проходження педагогічної практики.Документ Виробнича (педагогічна) практика в закладах фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Харченко Юлія Володимирівна; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Вакал Юлія Сергіївна; Vakal Yuliia Serhiivna; Кущ Юлія Іванівна; Kushch Yuliia IvanivnaМетодичні рекомендації укладені відповідно до «Положення про проведення практик у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка» (ухвалено рішенням вченої ради СумДПУ імені А.С. Макаренка № 6 від 26.12.2017 р.). і робочої програми виробничої (педагогічної) практики в закладах загальної середньої освіти та призначені для студентів, що навчаються за освітньо-професійною програмою 014 Середня освіта (Хімія) другого (магістерського) рівня вищої освіти. Методичні рекомендації включають цілі, основні завдання, зміст, організацію, форми і методи контролю, методичні поради щодо проходження педагогічної практики, а також вимоги, що висуваються до оформлення звітної документації результатів проходження педагогічної практикиДокумент Методика використання QR-кодів у процесі навчання хімії учнів 8 класу(2020) Марченко Тетяна Михайлівна; Marchenko Tetiana Mykhailivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaАктуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи полягає у тому, що впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у освітній процес є доцільним і перспективним. Мета кваліфікаційної роботи дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та виявленні ефективності використання QR-кодів на уроках хімії. Встановлено, що застосування QR-кодів у процесі навчання хімії дає можливість зацікавити учня до вивчення предмету, дозволяє проілюструвати виклад нової інформації відеофрагментами, схемами, малюнками, що полегшує сприймання навчального матеріалу а також забезпечує швидкий зворотній зв'язок між учнями та вчителем, надає можливість здійснити контроль навчальних досягнень школярів.Документ Методика дистанційного навчання хімії у закладах середньої освіти в умовах карантину(2020) Нагорна Юлія Валеріївна; Nahorna Yuliia Valeriivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaАктуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи полягає в тому, що виникає необхідність розробляти нові методичні рекомендації стосовно викладання уроків хімії під час дистанційної форми навчання, з урахуванням усієї специфіки предмету. Мета кваліфікаційної роботи полягає у розгляді сутності дистанційного навчання та розкритті можливості його впровадження на уроках хімії в закладах середньої освіти. Експериментально перевірено педагогічну доцільність запропонованої методики шляхом проведення педагогічного експерименту в сьомому класі. Зафіксовано від’ємну динаміку середнього балу оцінок учнів і коефіцієнту засвоєння знань у тих випадках, коли навчальний матеріал вивчався школярами дистанційно в умовах загальнонаціонального карантину. Визначено та теоретично обґрунтовано методичні рекомендації щодо впровадження дистанційного навчання у закладах середньої освіти.Документ Методичні вказівки до виконання та оформлення курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Вакал Юлія Сергіївна; Бабенко Олена Михайлівна; Харченко Юлія Володимирівна; Кущ Юлія Іванівна; Vakal Yuliia Serhiivna; Babenko Olena Mykhailivna; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Kushch Yuliia IvanivnaУ методичних вказівках висвітлено загальні положення і рекомендації щодо підготовки, оформлення та захисту курсових робіт. Методичні вказівки до виконання та оформлення курсових робіт розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Хімія) з метою допомогти студентам підготувати та правильно оформити курсову роботу. Вказівки укладені відповідно до «Положення про курсову роботу Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка» (ухвалене рішенням вченої ради СумДПУ імені А.С. Макаренка № 8 від 25 січня 2021 р.).Документ Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для спеціальності 014 Середня освіта (Хімія)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Харченко Юлія Володимирівна; Бабенко Олена Михайлівна; Вакал Юлія Сергіївна; Кущ Юлія Іванівна; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Babenko Olena Mykhailivna; Vakal Yuliia Serhiivna; Kushch Yuliia IvanivnaМетодичні рекомендації для виконання кваліфікаційних робіт призначені для студентів та магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (Хімія). Містять рекомендації щодо вибору напрямку дослідження, методів та наукових підходів, вимог до оформлення та захисту кваліфікаційних робіт. Методичні вказівки укладені відповідно до «Положення про кваліфікаційну роботу Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка» (затверджено наказом по СумПДУ імені А. С. Макаренка № 448 від 28.11.2022 р.).Документ Проблеми підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до інклюзивної освіти(2021) Анненко Ірина Олександрівна; Annenko Iryna Oleksandrivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaАктуальність теми полягає в тому, що сучасна інклюзивна освіта заснована на різних можливостях здобувачів освіти, але рівних правах. Тобто кожен, незалежно від своїх можливостей має право на здобуття повноцінної та якісної освіти. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної освіти. Мета дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні стану професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти. За результатами дослідження визначено готовність майбутніх учителів природничих дисциплін, а також учителів, що вже мають педагогічний досвід, до роботи в інклюзивному середовищі. Встановлено пряму залежність інклюзивного навчання від готовності до нього майбутніх учителів, зокрема визначено, що: спільне навчання учнів з різними можливостями та потребами у навчанні є цінним за своєю сутністю; учні з обмеженими можливостями мало відрізняються від інших учнів, але потребують додаткової підтримки, спеціальних послуг, допомоги, влаштування освітнього середовища; успіх чи невдача інклюзивного навчання залежать, у першу чергу, не від здібностей дитини, а від якості освіти, в тому числі й від готовності до створення якісного освітнього середовища майбутніми учителями.Документ Розвиток критичного мислення школярів у процесі навчання хімії(2021) Лобода Галина Миколаївна; Loboda Halyna Mykolaivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaАктуальність роботи полягає в тому, що критичні навички мислення є пріоритетними в досягненні цілей освіти. У цьому випадку критичне мислення має більш складні процеси мислення, такі як осмислення інформації, перетворення та узагальнення, які допомагають робити об`єктивний вибір і під час навчання, і у житті. Сучасному суспільству необхідні конкретні методи та програми, зорієнтовані на розвиток критичного мислення. Їх необхідно впроваджувати у закладах освіти на всіх рівнях. Мета роботи полягає в дослідженні є теоретичному обґрунтуванні та розробці системи засобів та прийомів, що спрямовані на розвиток в учнів критичного мислення. За результатами дослідження: 1. Теоретико-методологічний аналіз навчально-педагогічної літератури та досвіду роботи вчителів дозволили розкрити сутність методів розвитку критичного мислення. 2. Проведений аналіз стану дослідженості проблеми використання стратегій розвитку критичного мислення під час вивчення шкільного курсу хімії, дозволив встановити, що проблеми, які виникають на уроках хімії у закладах загальної середньої освіти зумовлені, в тому числі, й невідповідністю традиційних форм, методів і способів організації освіти соціальному замовленню, вимогам суспільства до формування компетентної особи випускника закладу середньої освіти. 3. Визначено методичні умови використання методів розвитку критичного мислення на уроках хімії 4. Створено та апробовано методичну систему, що передбачає поєднання різних стратегій розвитку критичного мислення та їх реалізації.