Кафедра біології та методики навчання біології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра біології та методики навчання біології за Автор "Henkal Svitlana Eduardivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на надання студентам ґрунтовних знань з теорії, структури, методики впровадження педагогічних технологій в біологічній освіті. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та формування готовності до їх практичного використання у закладах загальної середньої та вищої освіти. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, включають в себе структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до практичних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Історія біології»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Історія біології» спрямований на розв’язання проблеми формування готовності майбутнього біолога та вчителя біології до роботи в закладах загальної середньої освіти на основі глибокого розуміння етапів розвитку біологічної науки, різних її галузей та сучасних тенденцій біологічної науки. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, включають структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до практичних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.