Кафедра біології та методики навчання біології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра біології та методики навчання біології за Автор "Fedosenko Vladyslav Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика використання SMART-технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя біології(2020) Федосенко Владислав Анатолійович; Fedosenko Vladyslav Anatoliiovych; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaМагістерська робота присвячена дослідженню ефективності застосування SMART-технологій у процесі навчання біології і підготовці майбутніх вчителів до уроків біології. Представлено роль використання SMART-технологій в освітньому процесі. Описані можливості використання технології інтерактивної дошки SMART Board, її основні функції та переваги. Показана роль Інтернет ресурсу LEARNING APPS у підготовці вчителя до уроку біології. Найбільшу увагу зосереджено на головних можливостях ресурсу LEARNING APPS: забезпечення підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних вправ, збір інтерактивних вправ та загальний доступ до них. Конструктор LEARNING APPS призначений для розробки та зберігання дидактичних мультимедійних інтерактивних завдань, за допомогою яких в ігровій формі вчитель може закріпити та перевірити здобуті знання учнів, що сприяє формуванню пізнавального інтересу, мотивації до навчання. Розглянуто технологію використання мобільних додатків на уроках біології та відео-навчання як частина сучасного уроку біології. У ході педагогічного експерименту досліджено методику використанням SMART технології під час проведення уроків біології студентами та проаналізовано рівень сформованості умінь і навичок майбутніх вчителів у користуванні SMART комплексу на уроках біології. За результатами проведеного експерименту було виявлено ефективність використання інформаційних технологій під час підготовки майбутнього вчителя біології до уроків та сформовані висновки. Використовуючи у роботі технології SMART комплексу підвищується рівень засвоєння нового матеріалу, він стає більш доступним, зростає зацікавленість та активність учнів, формується пізнавальний інтерес та дослідженно ефективність використання SMART комплексу на різних типах та етапах на уроках біології.