Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Petrenko Serhii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей(2017-05) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaОписано досвід впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей. Відмічена зручність, доцільність та сучасність впровадження елементів дистанційного навчання, що має позитивний вплив на якість та ефективність засвоєння курсу.Документ Дидактичний тест як засіб діагностики(2015) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті розглядається дидактичний тест, як система завдань специфічної форми. Проаналізовано класифікацію дидактичних тестів за різними характеристиками. Розглядається застосування комп’ютерного тестування для зменшення суб’єктивних факторів в системі діагностики навчальних досягнень.Документ Особливості формування інформатичних компетентностей у дорослих(2017-11) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychРозглянуто особливості формування інформатичних компетентностей викладачів університету на курсах підвищення кваліфікації у сфері впровадження інформаційних технологій в освітній процес. Відмічено моменти, які ускладнюють процес навчання, та описано дидактичні принципи навчання дорослих.Документ Педагогічні умови формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики(2016) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті на основі дослідження філософських, лінгвістичних та науково педагогічних джерел виконується аналіз підходів до визначення змісту категорії «умови». Встановлено, що в лінгвістичних джерелах під умовами розуміють: обставини або правила. Філософське трактування терміну «умова» - суттєвий компонент або зовнішній вплив на явище. В педагогічній науці цей термін трактують як обставини, які впливають на процес. Теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури дозволив визначити зміст категорії «педагогічні умови». Більшість науковців вважають, що педагогічні умови це сукупність об’єктивних і суб’єктивних факторів або обставин, які можуть впливати на педагогічний процес. Цілеспрямований підбір педагогічних умов визначається поставленою метою. Підбір педагогічних умов створює цілісну структуру. Педагогічні умови можуть змінюватися в залежності від швидкості педагогічного процесу. На основі аналізу структури і взаємозв’язків моделі формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики в роботі виділені педагогічні умови цього процесу.Документ Про результати педагогічного експерименту з формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики(2017) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті описано педагогічний експеримент з формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики в процесі фахової підготовки. Розглядається вплив авторської моделі формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики на процес професійної підготовки. На рівні значущості 0,05 за критерієм Колмогорова-Смирнова підтверджується гіпотеза про те, що при впровадженні моделі формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики формування ІКТ-компетентності проходить значно динамічніше.Документ Самооценка – важный критерий личности будущего учителя математики(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychУ статті проаналізовано визначення поняття «самооцінка». Приведено модифікований тест для самооцінки майбутніх учителів математики. Подано методику проведення тестування, та опрацювання і інтерпретацію результатів.Документ Формирование ИКТ-компетентности как целостный процесс(ТулГУ, 2013) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статье рассматривается ИКТ-компетентность учителя математики.