Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Herasimova Tetiana Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика построения релятивистской механики на основе принципа наименьшего действия в системе подготовки учителя физики(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРассмотрено применение принципа наименьшего действия для построения методики изложения динамики СТО в учебном процессе подготовки учителя физики. Произведен анализ релятивистских выражений для основных динамических характеристик частиц.Документ Методичний аналіз кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman Ivanovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana YuriivnaОбґрунтовано методику викладання в курсі спеціальної теорії відносності питань кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца. Запропонована методика розгляду процесу розпаду частинок із застосуванням законів збереження енергії та імпульсу сприяє фундаменталізації фізичної освіти та розширює можливості формування наукового світогляду майбутніх учителів фізики.Документ Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі(2016) Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychСтаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності фізичної освіти в початковій і основній школі. Проаналізовано програми початкової школи, 5-6 класів, програми з фізики 7-11 класів та змістову класифікацію між предметами. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення щодо ліквідації розриву між початковою та старшою ланками освіти, в контексті вивчення окремих фізичних понять, через покращення адаптації учнів при переході із початкової школи до основної, зокрема, при переході від окремих питань з курсів математики, природознавства та інших до курсу фізики, де і відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це, пропонується вчителям початкової та середньої ланок навчання, при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики, дотримуватися узагальнених планів їх вивчення, як і в самому шкільному курсі фізики.