Матеріали конференцій, семінарів, читань
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій, семінарів, читань за Автор "Akulenko Iryna Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Динаміка пізнавального інтересу учнів основної школи в умовах спеціально організованої позаурочної роботи з математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Акуленко Ірина Анатоліївна ; Akulenko Iryna Anatoliivna ; Василенко І. О.; Vasylenko I. O.У публікації висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності організації позаурочної роботи з математики, що спрямована на формування пізнавального інтересу учнів основної школи, на основі системного використання інноваційної організаційної форми навчання – історико-культурного математичного квесту.Документ Діатропічний підхід у методичній підготовці майбутніх учителів математики профільної школи(2011) Акуленко Ірина Анатоліївна ; Akulenko Iryna AnatoliivnaУ статті розглянуто деякі аспекти застосування діатропічного підходу в процесі моделювання методичної системи формування методичних компетентностей майбутніх учителів математики профільної школи у ВНЗ.Документ Методичні вимоги до навчання математики в умовах позаурочної роботи, що спрямована на формування пізнавального інтересу школярів(2015) Акуленко Ірина Анатоліївна ; Akulenko Iryna Anatoliivna ; Василенко І. В.; Vasylenko I. V.У статті обґрунтовано й коротко схарактеризовано основні методичні вимоги до організації позаурочної роботи з математики, що спрямована на формування пізнавального інтересу, які відображають особливості цілей, змісту, організаційних форм, методів, прийомів і засобів навчання в умовах позаурочної роботи з математики.Документ Система навчально-методичних завдань для формування методичної компетентності з організації проєктної діяльності школярів у майбутнього вчителя математики(ФОП Цьома С. П., 2020) Акуленко Ірина Анатоліївна ; Akulenko Iryna Anatoliivna ; Жидков О. Е.; Zhydkov O. E.У статті розглянуто принцип формування і схарактеризовано систему навчально-методичних завдань для формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики з організації проєктної діяльності учнів у навчанні математики.