Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Stoma Valentyna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання мобільних додатків для розвитку інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей(2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaВ тезах розглядалось проблема використання мобільних додатків для розвитку інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей.Документ Використання технології BYOD для підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей на основі QR-кодів(Черкаси, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaУ статті запропоновано використання технології BYOD для підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей на основі QR-кодів. Зроблено аналіз літературних джерел, щодо впровадження технології BYOD в освітнє середовище. Наведено приклад використання такої технології для розвитку інформаційно-цифрової компетентності студентів, майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей під час тестового контролю знань з дисципліни «Загальна фізика» (тема «Кінематика»), яка базується на використанні QR-кодів. Описано етапи створення тестів у програмному продукті ISpring. Наведені результати тестування студентів майбутніх вчителів фізики, хімії, математики. Встановлено, що завдяки такому тестуванню можна відслідковувати типові помилки студентів; рівень навчальних досягнень; продемонструвати студентам, майбутнім вчителям природничо-математичних спеціальностей як можна використовувати інформаційні технології в умовах технології BYOD.Документ З досвіду використання проектної технології на Спеціальному практикумі з фізики мікросвіту(Сумський державний університет, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna Mykolaivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla IvanivnaУ тезах показано результати досвіду використання проектної технології на Спеціальному практикумі з фізики мікросвіту.Документ К вопросу об использовании информационных технологий на специальном физическом практикуме(МГПУ им. И. П. Шамякина, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaВ тезах рассматривался вопрос об использовании информационных технологий на специальном физическом практикуме.Документ Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaУ статті наведений ретроспективний аналіз програмних засобів з фізики. Розглянуті: «ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7-11 клас» (2008 р.), «ППЗ Електронний задачник з фізики 7-9 клас» (2009 р.), «Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7-10 класу ЗНЗ» (2010 р.), «Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7-10 класу ЗНЗ» (2011 р.), «Революція в навчанні. Фізика» (2011 р.), «1С: Физический конструктор» (2014 р.), «Crazy Machines 1 "Запрацювало!"» (2014 - 2017 р.), PhET (2011 р.), VirtualLab (2015 р.), Еinstein (2014 р.), Архимед (2014 р.). Наведені їх переваги, недоліки, класифікація, мета та клас, у якому доцільна така компютерна підтримка для вивчення курсу фізики, на основі цього аргументовано доцільність використання майбутніми вчителями фізики програмних засобів в навчальному процесі. Обґрунтовано значення програмних засобів, які дозволяють організувати моделювання, емуляцію та фізичний експеримент: віртуальні та цифрові лабораторії.Документ Принцип когнітивної візуалізації у підготовці майбутніх учителів фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaУ тезах розглядається застосування принципу когнітивної візуалізації у підготовці майбутніх учителів фізики.Документ Про залучення компетентнісного підходу до розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019-09) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaКомпетентнісни підхід не є новим у вітчизняній освіті. Українські перспективи компетентнісного підходу в сучасній освіті досліджували вчені І. Бех, Н. Бібік, Л. Ващенко, І.Єрмаков, О. Локшина, О. Овчарук, Л. Паращенко, О. Пометун, О. Савченко, С. Трубачева, А.Хуторський та інші. Ними було обґрунтовано, що компетентнісний підхід дозволяє ефективно здійснювати перехід від знаннєвої парадигми освіти до діяльнісної, орієнтованої на актуальні і затребувані життям результати навчання.Документ Підготовку майбутніх вчителів фізики в умовах впровадження STEM-освіти(ЦДПУ імені В. Винеченка, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaВ статті обґрунтовано важливість підготовки вчителів фізики в умовах впровадження STEM-освіти. Зазначено про спеціалізовані комп’ютерні засоби фізичного спрямування та потребу їх вивчення в межах спецкурсу «STEM - освіта: проблеми та засоби впровадження».Документ Розвиток інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaУ теза розглядалося проблему розвитоку інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей як педагогічна проблема.Документ Спеціалізовані комп’ютерні засоби фізичного спрямування(2018) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaУ тезах розглядається проблема впровадження спеціалізовані комп'ютерні засоби фізичного спрямування.Документ Цифрова грамотність майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019-09) Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaРозвиток та вдосконалення цифрової грамотності у майбутніх вчителів природничо-математичних спеціальностей сприяє оптимізації змісту навчання, модернізації методів та форм організації навчального процесу, індивідуальний підхід у навчанні, забезпечує високий рівень викладання навчальної дисципліни, що сприяє підвищенні ефективності та якості освіти.