eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мозгова Дар’я Ростиславівна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Автотуризм як один із популярних напрямків екотуризму
    (2022) Перадзе Н. Г.; Peradze N. H.; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    Досліджується питання автотуризму як одного з напрямків екотуризму. Розкриваються завдання екотуризму. Вивчаються причини, потреби і інтерес до екотуризму. Увага сконцентрована на вивченні способів і методів раціонального використання природних та культурно-історичних, туристських ресурсів в автотуризмі.
  • Документ
    Актуальні питання розвитку туристських дестинацій
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiiovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl Mykolaiovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna; Зігунов Роман Васильович; Zihunov Roman Vasylovych
    У монографії висвітлюються актуальні питання розвитку туристських дестинацій: охарактеризовані концептуальні підходи до розуміння та формування бренду території, аналізується практика розробки та просування регіональних туристичних брендів України та Ізраїлю; проаналізовано сучасні умови розвитку кластерів у туристичній галузі України; зазначено проблеми функціонування туристичних кластерів, а також визначені перспективні напрями подальшого їх розвитку на державному, регіональному і місцевому рівнях. Також наукова праця торкається актуальних питань сучасних інвестиційних процесів у туристичній галузі щодо залучення грантових коштів для розвитку туристичного бізнесу. Матеріали монографії рекомендовано для використання у науково-практичній діяльності фахівцям туристичної сфери, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам, які вивчають різні аспекти розвитку сучасного туризму.
  • Документ
    Аналіз основних загроз суб’єктів туристичної діяльності
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Михайлик Юлія Юріївна; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mykhailyk Yuliia Yuriivna; Mozghova Daria Rostyslavivna
    В статті розглянуті поняття загроз та суб’єктів туристичної діяльності, проаналізовано та класифіковано основні загрози суб’єктів туристичної діяльності.
  • Документ
    Безпека та страхування в туризмі
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Бойко Софія Романівна; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Boiko Sofiia Romanivna; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У статті розглянуто основні аспекти страхування та безпеки у сфері туризму. Розкрито нормативно-правову базу забезпечення безпеки туристів уданій галузі. Сформовано основні фактори, що впливають на безпечний туризм як на державному так на міжнародному рівнях. Розкрито проблеми безпеки у туристичному сегменті.
  • Документ
    Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини
    (2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    У статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.
  • Документ
    Використання територіального брендингу для розвитку регіонального туризму
    (2024) Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    Українська туристична індустрія активно інтегрується у світову туристичну бізнес-спільноту. Розвиток туризму стимулює збільшення робочих місць у малому та середньому бізнесі, сприяючи розширенню таких секторів економіки як транспорт, індустрія гостинності, послуги зв’язку, торгівля, будівництво. В епоху глобалізації світової економіки важливу роль відіграють глобальні корпорації та бренди, а також особливого змісту набуває процес позиціонування дестинацій з метою створення власного унікального та неповторного туристичного образу. На сьогодні відбувається зростання кількості територій, що використовують комплекс маркетингових заходів з метою розвитку туризму в регіоні, серед яких дедалі більшої популярності набуває територіальний брендинг, як засіб формування позитивного ставлення до регіону та його упізнаваності. Створення позитивного образу дестинації, з унікальною туристичною складовою, поступово стає необхідною умовою для розвитку туристичної галузі. У роботі висвітлені концептуальні підходи щодо розуміння та формування бренду території, розглядаються моделі, які отримали найбільше практичне втілення у створенні тери- торіальних брендів, аналізується практика розробки та просу- вання туристичних брендів українських регіонів. Особливе місце приділяється етапам розробки туристичного бренду. Автори звертають увагу на стан та перспективи розвитку туристичного брендування Сумського регіону. Наголошено, що національний бренд не лише сприяє поширенню інформації про державу на світовій туристичній арені, але й формує міжнародну громадську думку про неї в суспільстві, зміцнюючи її імідж та забезпечуючи розвиток. Визначено необхідність створення державної брендингової стратегії, яка б змогла позиціонувати країну на світовій туристичній карті та популяризувати не тільки іноземний, але й внутрішній туризм.
  • Документ
    Використання технологій digital маркетингу для просування туристичної дестинації
    (2022) Kalashnikov Dmytro Serhiiovych; Калашніков Дмитро Сергійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    В статті розглянуто особливості використання сучасних каналів digital-маркетингу з метою просування туристичних послуг. Розглянуто інформаційно-комунікаційні інтернет-технології, що застосовуваються сучасними виробниками та продавцями туристичних послуг, як пошуковий маркетинг, рубрична реклама,позарубрикова дисплейна реклама, спонсорські посилання, email-маркетинг, прихований (вірусний) маркетинг, афілійований (партнерський) маркетинг, підкастинг, блогінг та SMM-маркетинг. Проаналізовано способи поширення туристських рекламних пропозицій на українському ринку з використанням світових трендів інформаційних технологій.
  • Документ
    Використання технологій digital-маркетингу для просування туристичної дестинації
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Калашніков Дмитро Сергійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Kalashnikov Dmytro Serhiiovych; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У статті розглядаються основні чинники використання digital-маркетингу у туристичній діяльності. Автором було досліджено основні фактори впливу digital-маркетингу на конкурентні позиції туристичних підприємств на туристичному ринку. Використання новітніх цифрових технологій є рушійною силою в програмі просування туристичних продуктів. В роботі проаналізовано теоретичний зміст цифрового маркетингу в туризмі та подана характеристика основних інструментів цифрового маркетингу, які використовуються на туристичному ринку.
  • Документ
    Глемпінг як формат розвитку екологічного туризму
    (ФОП Цьома С.П., 2022) Венедіктов В. Ю.; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Venediktov V. Yu.; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    У статті висвітлено принципи та основні положення екотуризму. Глемпінг розглядається як нова та перспективна форма організації екотуризму. Автором надається теоретичне обгрунтування сутності глемпінгу. Визначено основні риси та обов'язкові складові організації глемпінгу. Запропоновані шляхи та напрямки розвитку глемпінгу в Україні як нової форми організації екологічного туризму.
  • Документ
    Глемпінг: поняття, види та перспективи розвитку в Україні
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Венедіктов Владислав Юрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Venediktov Vladyslav Yuriiovych; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    У статті досліджується міжнародна практика та стан і розвиток концепції глемпінгу в Україні. В дослідженні підкреслюється, що для забезпечення стабільності індустрії гостинності необхідно створити необхідні умови для ефективної діяльності її закладів та організацій. Систематизація зарубіжного досвіду та погляд крізь призму вітчизняної дійсності дозволили зробити висновок, що для успішного впровадження поняття глемпінг в готельну індустрію України необхідно включити термін «глемпінг» до національних нормативних документів.
  • Документ
    Досвід країн ЄС в організації регулювання туристичною діяльністю
    (ФОП Цьома С.П., 2022) Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    Європейський туристичний ринок на сьогоднішній день займає в системі світогосподарських відносин та загальнолюдських цінностей важливе місце за своїм універсальним впливом на розвиток світової спільноти. Представляючи собою найбільш масову форму людського спілкування, туризм сприяє посиленню позитивних тенденцій в економічному, політичному, соціальному та культурному житті людей. В статті досліджується політика Європейського Союзу в галузі туризму. У статті показано, що стійкий туризм, як нова перспективна соціально-економічної стратегії, є комплексною концепцією розвитку всіх сегментів, напрямів та видів туристичної діяльності при одночасному формуванні нової форми гуманітарної освіти як цілісного та системного стилю життя, екологічного мислення та освіти всіх учасників цього процесу.
  • Документ
    Забезпечення безпеки в здійсненні туристичної діяльності
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Юркевич Олександр Андрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Mozghova Daria Rostyslavivna
    В ході опрацювання матеріалу, автором дослідження було розглянуто питання забезпечення безпеки в здійсненні туристичної діяльності. Сфера туризму в стрімко зростає та потребує с часом все більше і більше підходів, щодо забезпечення туристів безпекою, їх життя та майна. Так як туризм – це не тільки подорожі окремих громадян, а й складний міжгалузевий об’єкт, захист людей, які на пряму пов’язані з користуванням послуг цієї галузі, потрібен бути на високому рівні.
  • Документ
    Забезпечення безпеки в туристичній та готельній діяльності
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Готько Дмитро Вікторович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Hotko Dmytro Viktorovych; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У статті розглянуто основні завдання по забезпеченню безпеки в туристичній та готельній діяльності. Розкриті зобов’язання суб’єктів туристичної діяльності задля забезпечення безпеки туртстів. Дана характеристика поняттю безпека.
  • Документ
    Маркетинг туристського бізнесу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    До методичних рекомендацій включені матеріали, що розкривають суть змісту практичної та самостійної роботи з урахуванням основних завдань дисципліни «Маркетинг туристського бізнесу». Розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності в туризмі та практичне впровадження маркетингової діяльності на туристичному ринку. Матеріал складено відповідно до програми курсу навчальної дисципліни «Маркетинг туристського бізнесу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 Туризм і рекреація. До вмісту включено тематичний план вивчення навчальної дисципліни, структуру та обсяг навчальної дисципліни, теми практичних (семінарських) занять, теми самостійних робіт, завдання та методики їх виконання, питання для самостійної роботи та екзамену.
  • Документ
    Маркетингові технології просування лікувально-оздоровчих турів на туристичному ринку
    (ФОП Цьома, 2024) Пасічник Валерія Олегівна; Pasichnyk Valeriia Olehivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У статті розглядаються проблеми розвитку та організації лікувально- оздоровчого туризму, сучасного стану санаторно-курортної бази та курортних територій в Україні. В результаті дослідження виявлено поступове зростає число факторів, що негативно позначаються на здоров’ї людини такі як несприятливі екологічні умови, зниження рівня рухової активності, постійні стреси та зростання числа хронічних захворювань. У зв’язку з цим зростає кількість людей, які прагнуть підтримувати хорошу фізичну форму, а за необхідності своєчасно отримувати якісну лікувально-оздоровчі послуги. Автором проаналізовано маркетингові технології, що активно використо- вуються на сучасному ринку медичного туризму з метою популяризації та підвищення попиту на лікувально-оздоровчі тури.
  • Документ
    Міжнародні зв’язки у скаутингу як складова процесу активізації внутрішнього туризму
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Душка Вадим Євгенович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Dushka Vadym Yevhenovych; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У роботі досліджується взаємозв’язок розвитку міжнародного та регіонального скаутингу, його вплив на стан внутрішнього туризму в країнах та регіонах. Автор доводить, що цей зв’язок найбільш ефективний завдяки рішучим силам діяльності скаутів. Розглянуто позитивні впливи міжнародних зв’язків скаутингу на розвиток інфраструктури, економіки, соціальний рівень життя населення.
  • Документ
    Нові тенденції в діяльності ресторанів швидкого харчування
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Юркевич Олександр Андрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    В статті акцентується увага на тому, що ресторани швидкого харчування є важливою складовою сучасної гастрономічної культури та глобального господарства. Протягом останніх років в даній сфері спостерігаються великі зміни у підходах до сервісного обслуговування клієнтів. Автором розглядаються нові тенденції в галузі ресторанів швидкого харчування та їх вплив на туристичний бізнес. В роботі проведено аналіз таких тенденцій сучасного ресторанного господарства як: здорове харчування, вегетаріанство, харчові технології, екологія, спеціалізація і культурна автентичність, і маркетинг.
  • Документ
    Організація PR-діяльності в туризмі
    (ФОП Цьома, 2024) Шевчук Діана Олександрівна; Shevchuk Diana Oleksandrivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    У статті досліджується роль PR-діяльності в сучасній туристичній індустрії. Акцент зроблено на основних підходах до створення позитивного іміджу туристичних організацій, методах взаємодії з цільовою аудиторією та інструментах просування туристичних послуг. Автором визначено необхідність використання PR-інструментів насучасному туристичному ринку для популяризації туристичних продуктів. Проаналізовано комплекс PR-заходів, які можуть бути використані туристичним підприємством для налагодження зв’язків з громадськістю.
  • Документ
    Особливості заходів безпеки у готельно-ресторанній сфері
    (ФОП Цьома С.П., 2020) Гусєва Владислава Олегівна; Husieva Vladyslava Olehivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    Основна мета даної роботи – дізнатися заходи безпеки у готельно-ресторанній сфері, їх особливості, компоненти, цілі, завдання, основні принципи і напрями забезпечення безпеки і стійкого розвитку будь-якого готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    Особливості організації віртуального туризму в міжнародному просторі
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Коваль Євгеній Юрійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Koval Yevhenii Yuriiovych; Mozghova Daria Rostyslavivna
    Віртуальна реальність стала найпоширенішим явищем у сфері розвитку туристичної галузі у світі. Непередбачувані соціальні та економічні виклики, пандемія COVID-19, війна в Україні викликали гостру потребу розглядати віртуальний туризм як альтернативу традиційним подорожам. Віртуальний досвід у туризмі залежить від факторів, пов’язаних з інформацією, якістю, прийняттям технологій та емоційним залученням інструментів інтернет- ресурсів, та надає значний вплив на ставлення та поведінкові наміри туристів. Тому тема обґрунтування перспектив розвитку віртуального туризму є актуальною та потребує подальшого дослідження.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук