Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуально-організаційні аспекти впровадження інклюзивної освіти в республіці Молдова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Раку Ігор; Raku IhorАвтором статті розглянуто питання організації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах Республіки Молдова. Стаття містить опис ключових позицій освітньо-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами. У статті представлено рівні організації інклюзивної освіти в межах впровадження Програми розвитку інклюзивної освіти в Республіці Молдова, провідною метою якої, є формування компетенцій соціальної інклюзії. Досягнення цієї мети вимагає командного підходу фахівців, залучених в цей процес, особливо на початку входження дітей з особливими освітніми потребами в соціокультурне середовище, полегшуючи адаптацію до навчального процесу і до групи однолітків з типовим розвиткомДокумент Роль сім’ї в процесі адаптацї до навчання молодших школярів з синдромом Дауна(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Совик Маргарита; Sovyk Marharyta; Михальська Світлана Анатоліївна; Mykhalska Svitlana AnatoliivnaДослідження присвячено вивченню ролі сім’ї у процесі адаптації до навчання молодших школярів з синдромом Дауна. Акцентується увага на важливості сімейного оточення для дитини з синдромом Дауна. Адже саме підтримка та активна участь близьких у освітньому і виховному процесах82 мають неабиякий вплив на результат та успішність навчання молодших школярів з синдромом Дауна. У статті описуються ключові чинники впливу сім’ї на процес адаптації молодших школярів з синдромом Дауна до навчання у школі. А саме: повага до дитини, об’єктивне сприйняття можливостей дитини, похвала і заохочення, якісне спілкування з дитиною, увага до сильних сторін дитини, використання ефективних методів комунікації.Документ Соціальна адаптація,соціалізація та соціалізованость учнів з особливими освітніми потребами до освітнього середовища закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дранковський Олександр Едуардович; Drankovskyi Oleksandr EduardovychУ статті висвітлена ідея рівного доступу всіх дітей до середньої освіти. Інклюзивна освіта – це процес навчання дітей з особливими освітніми проблемами. Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами.