Казка як жанр фортепіанної мініатюри: семантично-інтерпретаційний аспект

Анотація
Попри наявність різнобічних досліджень музичної казки, практично відсутні узагальнення її жанрового інваріанту та висвітлення історичного розвитку жанру від зародження до наших днів. Недостатньо вивчено жанр казки у творчості українських композиторів та митців сучасності. Між тим, в силу свого глибинного загальнолюдського та національного значення, казка потребує більшої уваги та має посідати чільне місце у педагогічному та концертному репертуарі піаністів. Мета дослідження – висвітлити становлення жанру казки як різновиду фортепіанної мініатюри та охарактеризувати особливості її інтерпретації на прикладах творів зарубіжних та українських композиторів.
Despite the presence of various studies of musical fairy tales, there are almost no generalizations of its genre invariant and coverage of the historical development of the genre from its inception to the present day. The genre of fairy tales in the works of Ukrainian composers and contemporary artists is insufficiently studied. Meanwhile, due to its deep universal and national significance, the fairy tale needs more attention and should occupy a prominent place in the pedagogical and concert repertoire of pianists. The purpose of the research is to highlight the formation of the fairy tale genre as a kind of piano miniature and to characterize the peculiarities of its interpretation on the examples of works by foreign and Ukrainian composers.
Опис
Ключові слова
казка, фортепіанна мініатюра, українські та зарубіжні композитори, інтерпретація, fairy tale, piano miniature, Ukrainian and foreign composers, interpretation
Бібліографічний опис
Бойко, С. В. Казка як жанр фортепіанної мініатюри: семантично-інтерпретаційний аспект [Текст] : магістер. робота / С. В. Бойко ; науковий керівник Л. Г. Тарапата-Більченко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 75 с.