Стратегія освіти: проблеми реалізації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Відсутність у теоретичному обґрунтуванні перспектив суспільного розвитку фундаментального поняття «стратегія освіти» позбавляє його сутнісної визначеності та спрямованості. У статті автор розмірковує над життєвою необхідністю для успішного розвитку українського суспільства чіткого визначення суті і змісту стратегії освіти та її втілення у всі сфери соціальної діяльності.
The absence in society development prospectives theoretic grounding of the category “education strategy” deprives it of essence definiteness and orientation. In the article the author dwells upon vital necessity of a clear definition of education strategy essence and content and its implementation into all society spheres for the successful development of Ukrainian society.
Опис
Ключові слова
освіта, education, система освіти, system of education, освітня парадигма, educational paradigm, навчання, teaching, виховання, upbringing, стратегія освіти, education strategy, криза освіти, education crisis
Бібліографічний опис
Качуровський, М. О. Стратегія освіти: проблеми реалізації [Текст] / М. О. Качуровський // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ред. кол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 108–113.