Зміст і структура програмно-методичного комплексу корекційного блоку занять із музичного виховання для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей із порушеннями зору

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Херсонський державний університет
Анотація
У статті подано опис розробленого автором програмно-методичного комплексу корекційного блоку занять з музичного виховання для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей з порушеннями зору, який містить чотири програми, а саме: корекційну ритміку, логоритміку, горизонтальну пластику, музикотерапію. Зміст програм представлений по роках опанування дітьми зі зниженим зором програмовим змістом. Використання в практиці роботи спеціальних дошкільних закладів зазначеного комплексу дозволить суттєво посилити корекційне спрямування процесу музичного виховання дошкільників зі зниженим зором.
В статье представлено описание разработанного автором программно-методического комплекса коррекционного блока занятий по музыкальному воспитанию для дошкольных учебных заведений (групп) компенсирующего типа для детей с нарушениями зрения, содержащий четыре программы, а именно: коррекционную ритмику, логоритмику, горизонтальную пластику, музыкотерапию. Содержание программ представлено по годам освоения детьми с пониженным зрением программным содержанием. Использование в практике работы специальных дошкольных учреждений указанного комплекса позволит существенно усилить коррекционное направление процесса музыкального воспитания дошкольников с пониженным зрением.
The given article gives an outline of the characteristics, developed by the author and covers the topic of a programme-methodological complex of the correctional layer of knowledge of the music education for school educational establishments (groups) of a correctional type for children with the sight disorders, which contains four ptogrammes: correctional rhythmics, logorhythmics, horizontal plastics, music therapy. The content of the programmes is given according to the age of the children with sight disorders in the process of the programmes acquiring. Every programme contains and explanation note, oriented to the content. The appendix contains a wide range of practical methodological materials, which are mentioned in the programmes, which is good as it is not necessary to look for them in other sources and it, in its turn, simplifies the usage of the programmes and their realization in practice. Using of the mentioned complex in practice will let significantly intensify the correctional direction of music educational process of the preschoolers with the decreased sight.
Опис
Ключові слова
програмно-методичний комплекс, дошкільники зі зниженим зором, музичне виховання, корекційні заняття, корекційна ритміка, логоритміка, горизонтальна пластика, музикотерапія, программно-методический комплекс, дошкольники с пониженным зрением, музыкальное воспитание, коррекционные занятия, коррекционная ритмика, логоритмика, горизонтальная пластика, музыкотерапия, programme-methodological complex, preschoolers with the decreased sight, music education, correctional lessons, correctional rhythmics, logorhythmics, horizontal plastics, music therapy
Бібліографічний опис
Бондаренко, Ю. Зміст і структура програмно-методичного комплексу корекційного блоку занять із музичного виховання для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей із порушеннями зору [Текст] / Ю. Бондаренко // Педагогічні науки : збірник наукових праць Херсонського державного університету. – Херсон : Херсонський державний університет, 2016. – № 71. – Т. 2. – С. 41–47.
Зібрання