Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5925
Назва: Інформаційно-комунікаційна технологія автоматизованого компонування засобів контролю знань
Інші назви: Information-Communication Technology of the Automized Configuration of the Control Means of Knowledge
Автори: Нерода, Т. В.
Neroda, T. V.
Ключові слова: комп’ютеризована навчальна система
освітній процес
контроль знань
структурування
контент-аналіз
понятійний апарат
computing educational system
educational process
control of knowledge
structuring
content analysis
conceptual apparatus
Дата публікації: 2016
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Нерода, Т. В. Інформаційно-комунікаційна технологія автоматизованого компонування засобів контролю знань [Текст] / Т. В. Нерода // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 2 (8). – С. 79–85.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано напрями розвитку механізмів автоматизації профілю викладача як основного координатора інформаційного контенту. Формалізовано процес маркування ключових понять відповідно до призначення навчальної вправи шляхом введення в текстовий масив наявного інформаційно-методичного забезпечення точок входу термінів як складових елементів судження про певні поняття та їх тлумачень як пояснень про особливості й межі застосування терміну. Представлено метод структурування електронних матеріалів архіву теоретичних відомостей, інтегрованого в комп’ютеризовану навчальну систему КОНАС, з метою виявлення тематичних зв’язок для автоматизованого компонування засобів контролю знань. Обумовлено критерії відбору ефективних дистракторів та наведено діаграми моделювання базових елементів як тест-завдань поширених форм так і нестандартних рішень активізації пізнавальної діяльності. Показана доцільність та ефективність надання освітньому процесові ігрової форми за матеріалами проблемної частини навчальної програми.
Are proposed the directions of development of automation mechanisms of of the teacher’s profile as the main coordinator of the information content. It is formalized the process of marking the key concepts in accordance with the appointment of educational exercise by introducing to a text array the available information and methodological software of the entry points of the terms as of the constituent elements of judgment about specific concepts and their definition as an explanation of the features and limits of the term’s use. Is submitted the method of structurization of electronic materials of the theoretical data archive, that is integrated into the computerized learning system КОНАС, in order to identify thematic links for the automatized combination of control means of knowledge. Conditioned the selection criteria of effective distracters and presented simulation diagrams of basic elements of test-tasks of widespread forms as well as non-standard solutions of the cognitive activity actitvization. Is also shown appropriateness and effectiveness of imparting to the educational process the form of game based on materials of problematic part of the curriculum.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5925
Розташовується у зібраннях:Фізико-математична освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neroda.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.