Громадянин учений (роздуми про біоетику, наукове життя та модернізацію сучасної освіти)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подано різні думки щодо розуміння предмета сучасної біоетики та її визначення; розкрито сучасні проблеми біоетичної освіти як концептуальної складової професійної підготовки майбутніх спеціалістів; висвітлено потенціал ученого, його наукового життя та особливостей практичної реалізації сучасної постнекласичної парадигми біоетичної освіти.
The different ideas about understanding the subject and the definition of the modern bioethics are considered in thе article. Present problems of the bioethics education as the conceptual constituent of the future specialists’ professional training are also discovered here. The author explores the scientists’ life and their potential and specifics of the practicing implementation in the modern post non-classical paradigm of the bioethics education.
Опис
Ключові слова
біоетика, bioethics, біоетичні проблеми, bioethical problems, вчений, vcheny, біоетична освіта, bioethics education, постнекласична парадигма біоетичної освіти, paradigm of post non-classic science
Бібліографічний опис
Губенко, Г. В. Громадянин учений [Текст] : (роздуми про біоетику, наукове життя та модернізацію сучасної освіти) / Г. В. Губенко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (7). – С. 262–269.