Показники розумової працездатності студентів-першокурсників педагогічного університету різних років навчання

Анотація
У статті наведені результати аналізу показників розумової працездатності студентів-першокурсників педагогічного університету, які навчались у різні терміни впродовж останніх 18 років. Відзначено зміни у швидкості та якості розумової роботи студентів, обговорюються ризики порушення процесу адаптації до навчального навантаження та їх можливі причини.
The article presents the results of the analysis of indicators of mental capacity of first-year students of Pedagogical University, who studied at different times over the last 18 years. The speed changes and quality of mental work of students were marked, the risks of violations of adaptation to the educational load and their possible causes were discussed.
Опис
Ключові слова
психофункціональні особливості, розумова працездатність, студенти-першокурсники, psycho-functional features, mental capacity, first-year students
Бібліографічний опис
Дмитрук, С. М. Показники розумової працездатності студентів-першокурсників педагогічного університету різних років навчання [Текст] / С. М. Дмитрук, О. А. Касьяненко, Т. П. Гриневич // Природничі науки = Prirodničì nauki : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. І. Шейко, А. П. Вакал, Ю. І. Литвиненко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – Вип. 13. – С. 75–80