Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменог, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSemenoh, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-11-10T09:47:14Z-
dc.date.available2017-11-10T09:47:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСеменог, О. М. Роль і місце словника у розвитку комунікативної культури особистості дослідника [Текст] / О. М. Семеног // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України ; редкол.: Л. Б. Лук’янова та ін. – Ніжин : Видавець П. П. Лисенко, 2013. – Вип. 7. – С. 159–167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2788-
dc.description.abstractУ статті наведено огляд типів словників за останнє десятиліття, які служать ефективним дидактичним засобом комунікативної культури дослідника. Доведено, що для оволодіння комунікативними навичками потрібно пропагувати свідоме потребу в дослідженні, інтерес сильного дослідника до вивчення досягнень української лексикографії, бажання виробляти мовний сенс, розширити світогляд. Важливою є здатність працювати зі словником: вибирати відповідний тип лексики для адекватних потреб дослідника, збирати та обробляти лексикографічний матеріал, включаючи комп'ютерні; аналізувати, порівнювати, анотувати, критично оцінювати слово з точки зору норм, використовувати слово під ситуацією спілкування, диференціювати варіанти норм, розлади мовлення тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents an overview the types of dictionaries in last decade, which serve as an effective didactic means of communicative culture of the researcher. It is proved that to master the communicative skills one needs to promotes a conscious need to reseach, a strong researcher`s interest to learn the achievements of Ukrainian lexicography, the desire to produce linguistic sense, to expand outlook. Important is the ability to work with a dictionary: to choose the appropriate type of vocabulary to adequately needs of the researcher, to collect and process the lexicographical material, including computer`s; to recognize, analyze, compare, annotate , critically evaluate the word in terms of norms, to use of the word under the situation of communication, to differentiate the variants of norms, speech disorders etc.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсловникuk_UA
dc.subjectdictionarуuk_UA
dc.subjectдидактичні засобиuk_UA
dc.subjectdidactic meansuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectдослідникuk_UA
dc.subjectresearcheruk_UA
dc.subjectлексикографічний матеріалuk_UA
dc.subjectlexicographical materialuk_UA
dc.subjectнормаuk_UA
dc.subjectnormuk_UA
dc.titleРоль і місце словника у розвитку комунікативної культури особистості дослідникаuk_UA
dc.title.alternativeThe Role and Place of the Dictionary in the Development of the Communicative Culture of the Researcher's Personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc159.923:030:316.454.52uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Семеног для збірника Освіта дорослих.doc136,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.