Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалалаєва, О. Ю.-
dc.contributor.authorBalalaieva, O. Yu.-
dc.date.accessioned2017-10-09T08:16:38Z-
dc.date.available2017-10-09T08:16:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБалалаєва, О. Ю. Технологічний етап проектування електронного освітнього ресурсу [Текст] / О. Ю. Балалаєва // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 2 (12). – С. 21–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2508-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку та подано характеристику технологічного етапу проектування електронного освітнього ресурсу на конкретному прикладі електронного посібника з латинської мови. Основними процедурами технологічного етапу визначено проектування дидактичних функцій, підсистем і макроструктури електронного посібника, структуризація змісту навчального матеріалу, вибір оптимальних методів навчання та способу управління навчальною діяльністю. Велику увагу у статті приділено опису макроструктури електронного посібника, що характеризує будову, організованість, упорядкованість, взаємозалежність і взаємообумовленість підсистем і компонентів електронного посібника та зв’язків між ними, що здатні виконувати відносно незалежні функції для досягнення проміжних підцілей і водночас підпорядковані загальній меті посібника. Побудова макроструктури посібника здійснюється на засадах системного підходу, зокрема принципах емерджентності, модульності та ін. Модуль при цьому розуміється як відносно автономний, функціонально завершений фрагмент електронного посібника, що містить блок дидактично опрацьованої, адаптованої і структурованої інформації.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the specificity and the characteristic of the technological design stage of e learning resources in a specific example, electronic textbooks on the Latin language. The main procedures of the technological implementation of the identified design didactic functions, subsystems and macrostructure of electronic textbook, structuring the content of educational material, the choice of optimal teaching methods and ways of educational activity management. Great attention is paid to the description of the macrostructure of electronic books, describes the structure, organization, order, interdependence, and the interdependence of the subsystems and components of electronic benefits and the connections between them, are able to perform relatively independent functions for the achievement of intermediate sub-goals and at the same time subordinated to the overall goal of the grant. The construction of the macrostructure of the allowance is based on a systemic approach, in particular the principles of emergence, modularity, etc. the Module when it is understood as a relatively Autonomous, functionally complete fragment of e-books, contains the block didactically designed, adapted and structured information.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectелектронний освітній ресурсuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectтехнологічний етапuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectelectronic educational resourcesuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjecttechnological stageuk_UA
dc.subjectfunctionuk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.titleТехнологічний етап проектування електронного освітнього ресурсуuk_UA
dc.title.alternativeTechnological Stage of Electronic Educational Resources Designuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_2(12)_Balalaieva_Scientific journal FMO.pdf870,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.