Соціокультурний аспект у викладанні фізики в школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Для сучасного суспільного розвитку важливим чинником є формування в учнів наукових уявлень про навколишній світ, розвиток творчих здібностей школярів та виховання сучасного соціокультурного світогляду. Сучасна фiзика, крiм наукового, має важливе соцiокультурне значення. Головна мета навчання фiзики в школi полягає в розвитку особистостi учнiв засобами фiзики як навчального предмета, зокрема завдяки формуванню в них наукового свiтогляду i вiдповiдного стилю мислення, екологiчної культури, розвитку в них творчих здiбностей i схильностi до креативного мислення.
For the modern social development is an important factor in development of students' scientific knowledge about the world, the development of creative abilities of students and education of contemporary socio-cultural outlook. Modern physics, except for scientific, is of great importance sotsiokulturne. The main objective of teaching physics at school is personality development of pupils by means of physics as a school subject, in particular due to the formation of a scientific world view which i corresponding style of thinking, ecological culture, the development of creative abilities in them i shylnosti to creative thinking.
Опис
Ключові слова
Соціокультурний аспект, фізика, культурна особистість, Socio-cultural aspects, physics, cultural identity
Бібліографічний опис
Панченко, Б. О. Соціокультурний аспект у викладанні фізики в школі [Текст] / Б. О. Панченко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 152–156.