Визуальная поддержка изучения информационных систем как основа формирования ИК-компетентности современного учителя

Анотація
У статті описана ідея використання динамічних моделей при вивченні спецкурсу «Інформаційні системи». Акцентовано увагу на інтерпретації терміна «візуалізація» як динамічного процесу сприйняття навчального матеріалу органами зору. Описано досвід використання електронного підручника «Інформаційні системи», в основі якого лежить ідея динамічної візуалізації матеріалу.
The article describes the idea of using dynamic models when studying course "Information systems". The attention is focused on the interpretation of the term "visualization" as a dynamic process of perception of educational material organs of vision. The experience of using the electronic textbook "Information systems", which is based on the idea of dynamic content visualization.
Опис
Ключові слова
візуалізація, електронний підручник, візуальна підтримка, інформаційні системи, ІК-компетентність, підготовка вчителя, visualization, electronic textbook, visual support, information systems, IС competence, teacher training
Бібліографічний опис
Шамоня, В. Г. Визуальная поддержка изучения информационных систем как основа формирования ИК-компетентности современного учителя [Текст] / В. Г. Шамоня, О. Н. Удовиченко, А. А. Юрченко // Современные тенденции физико-математического образования: школа – вуз : материалы Международной научно-практической конференции, 17–18 апреля 2015 года : в 2 ч. / Соликамский государственный педагогический институт (филиал) ФГБОУ ВПО «ПГНИУ» ; сост. Т. В. Рихтер. – Соликамск : СГПИ, 2015. – Ч. 1. – C. 103–107.