Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "baroque"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Барокова танцювальна сюїта: етапи становлення та жанрові особливості(2020) Носик Ганна Валентинівна; Nosyk Hanna Valentynivna; Єременко Ольга Володимирівна; Yeremenko Olha VolodymyrivnaІнструментальна музика епохи бароко, що нині часто виконується і викликає інтерес у мистецтвознавців, музикантів і слухачів вражає розмаїттям жанрів, форм та інструментальних ансамблів. У репертуарі сучасних виконавців важливе місце посідає сюїта , в основу якої покладено старовинні танці. Це один з різновидів багаточастинних форм інструментальної музики. Сюїта дає неабиякий вплив іншим жанрам ,таким як соната та концерт. А також впливає на загальний розвиток подальшої музики. В наш час дуже багато виконавців звертаються до жанру сюїти ,зокрема англійських та французьких сюїт Й.С. Баха. Сюїти є важливою складовою поліфонічного репертуару учнів музичних шкіл , училищ ,консерваторій , а також світових виконавців, тому етапи становлення, жанрові особливості та виконавські принципи є актуальними на сьогоднішній день. Дане дослідження допоможе краще зрозуміти специфіку музики епохи бароко, значення та філософський задум, який закладено в сюїту та розкриє деякі виконавські аспекти для створення власних інтерпретацій виконавцями. Мета дослідження – розкрити етапи становлення та жанрові особливості барокової танцювальної сюїти.конкретизувати історичні відомості щодо створення центрів музично-професійної освіти.Документ Жанр інструментального концерту в творчості Антоніо Вівальді(2020) Власенко Світлана Анатоліївна; Vlasenko Svitlana Anatoliivna; Голяка Геннадій Петрович; Holiaka Hennadii PetrovychТвори А. Вівальді пов'язані з епохою пізнього бароко. Серед особливостей цього періоду у музичному мистецтві стало виникнення концертного жанру, який вдосконалив відомий італійський скрипаль-віртуоз Антоніо Вівальді. Концерт був жанром, який найбільшого розвитку набув у Вівальді. Творчість цього митця набула великої зацікавленості у сучасних виконавців та дослідників його творчої діяльності, а також у XX столітті. Метою даної роботи є визначення взаємозв'язку жанрів інструментальних концертів для скрипки і мандоліни А. Вівальді. Мета: вивчити теоретичний, музикознавчий та культурологічний матеріал, що стосується теми дослідження; з’ясувати особливості стилю бароко у творах Антоніо Вівальді; дослідити жанрову та стилістичну новизну у концертному жанрі Вівальді; провести аналіз концерту для мандоліни C-dur. Об’єктом дослідження є жанр барокового інструментального концерту. Предметом дослідження є концерти Вівальді. Обсяг роботи – 58 сторінок. Список використаних джерел складає 57 позицій. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.