Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "academic performance"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Тенденції розвитку європейського виконавства другої половини ХІХ – початку ХХІ ст. (на прикладі оркестрової музики)(2020) Кононенко Микола Володимирович; Kononenko Mykola Volodymyrovych; Стахевич Галина Олександрівна; Stakhevych Halyna OleksandrivnaНа сьогодні питання музичного виконавського мистецтва є одним із актуальних у мистецтвознавчій науці. Його вивчення торкається музичної специфіки різних етапів вього історичного розвитку, які особливо гостро постають в другій половині ХІХ – початку ХХІ ст. Виконавське мистецтво даного періоду презентують митці різних художнiх течій та національних традицій. Особливості виконавської практики кінця ХІХ – початку ХХІ століття мають вагомі відмінності від попередніх епох. Бурхливий розвиток масової культури та естрадного виконавства паралельно з діяльністю професійних композиторів призводить до розширення та трансформації концертної практики. Отже, актуальність теми магістерської роботи обумовлена: 1) малою кількістю наукових розвідок спрямованих на осягнення розвитку виконавського мистецтва з другої половини ХІХ до сьогодення; 2) потребою розробки проблематики з комплексного виконавського мистецтва; 3) зразковими змінами в музичній культурі та мистецтві ХХ – початку ХХІ ст., що обумовлені історичними процесами художньо-стильової трансформації. Мета і завдання дослідження. Метою роботи є виявлення шляхів розвитку та специфіку європейського виконавського мистецтва з другої половини ХІХ до початку ХХІ ст. у процесі історико-культурного розвитку. Завдання роботи: 1) зробити аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; 2) розширити уявлення про роль виконавського мистецтва ХХ – початку ХХІ століття; 3) висвітлити шляхи розвитку музичного виконавства у кіноіндустрії та масовій культурі зазначеного періоду; 4) виявити специфіку використання різних презентаційних форм у композиторській та виконавський практиці європейської музичної культури другої половини ХІХ – початку ХХІ ст.