Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "Baroque era"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавство на трубі в епоху бароко: особливості інструментальних жанрів(2020) Колодяжна Таїсія Сергіївна; Kolodiazhna Taisiia Serhiivna; Єременко Ольга Володимирівна; Yeremenko Olha VolodymyrivnaВідродження старовинної музики, зокрема епохи бароко, набуває вагомого значення в умовах мистецтва сьогодення. Необхідність та доцільність актуалізації тематики, пов’язаної з можливостями усвідомлення та інтерпретування старовинної музики, зумовлена бажанням виконавців досягти найбільшої адекватності у тлумаченні барочних творів. У зазначеному контексті необхідно опанувати особливості й різновиди інструментів XVII-XVIII століть, а також інструментів сучасної епохи, у напряму формування здатності виконавців до сценічного втілення творів старовинної музики. За таких обставин, розуміння специфічних ознак різних жанрів епохи бароко набуває пріоритетного значення в дослідженні проблеми виконавства на духових інструментах, зокрема на трубі. Водночас, наукові та методико-практичні досягнення в контексті обраної проблематики стають основою у дослідженні питання виконавства на трубі. Таким чином, соціально-культурне значення проблеми та її не досить повна теоретична розробленість зумовили вибір теми магістерського дослідження. Мета дослідження – висвітлити особливості інструментальних жанрів у виконавстві на трубі епохи бароко. Завдання дослідження: висвітлити теоретичний аспект обраної проблеми в контексті виконавських традицій на трубі барочної епохи; розглянути конструкційні особливості та різновиди барочних труб; охарактеризувати інструментальні жанри та значення труби у їх формуванні; розглянути репертуарну специфіку на прикладі творів для труби, струнних і бассо контінуо.Документ Флейта в контексті італійського інструментального стилю в епоху Бароко(2020) Чжан Цзіньцзюнь; Chzan Tsintsziun; Єременко Ольга Володимирівна; Yeremenko Olha VolodymyrivnaНаукові та методико-практичні надбання в площині даної проблематики відіграють роль підґрунтя у дослідженні питання виконавства на флейті в епоху бароко. Отже, соціально-культурне значення проблеми та її недостатньо теоретична обґрунтованість зумовили вибір теми магістерської роботи «Флейта в контексті італійського інструментального стилю в епоху Бароко». Мета дослідження – з’ясувати особливості виконання на флейті музики італійського стилю в епоху бароко. Завдання дослідження: висвітлити теоретичний аспект обраної проблеми в контексті флейтового виконавства в епоху бароко; розглянути конструкції й різновиди флейти барочної доби; охарактеризувати музику епохи бароко за участю флейти; розглянути особливості та значення національних стилів, зокрема італійського, у формуванні флейтового виконавства в епоху бароко.